دشمن با تمام قوا تمامی ارزشها وداشته های مارا مورد هدف قرار داده است

امام جمعه گناوه در ایین جشن بزرگ میلاد پیامبر و‌هقته وحدت گفت : امروز دشمن با تمام قدرت خود ارزشها و مقدسات ما را مورد هدف قرار داده است.
کد خبر: ۹۴۶۲۲۰۷
|
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج از گناوه امام جمعه گناوه دراین آیین که درجوار گلزار شهدای گمنام در گناوه بر گزارشد خواستار هوشیاری همگان در مقابل توطئه‌های دشمنان شد.
حجت الاسلام سید هادی رکنی حسینی گفت: ازادی قطعا یکی از شعار‌های اولیه انقلاب اسلامی می‌باشدودشمن به دنبال این است که این ازادی، اقتدار و امنیت مارا کمرنگ نشان دهد واز ما بگیرد.
وی اضافه کرد:امروز دشمن وعوامل دشمن وکسانی که به تعبیر مقام معظم رهبری هیجان زده واحساسی عمل می‌کنند تحت تاثیرتبلیغات شوم دشمن قرار می‌گیرندو همه باید هوشیار باشیم.
رکنی حسینی افزود: عوامل دشمن امروز به اسم ازادی و اعتراض به زور چادر را از روی سر زن مسلمان می‌می کشند واسم انرا آزادی می‌گذارند.
امام جمعه گناوه بیان داشت: اگرچه اعتراض وانتقاد سبب پویایی وپیشرفت جامعه می‌شود، اما اینکه با اغتشاش وبی نظمی وبی قانونی به اسم اعتراض بدنبال ضرر وزیان به مردم و‌جامعه باشیم درست نیست و با اعتراض قانونی و رعایت خط قرمز فرق دارد.
وی گفت: در طول دوسه هفته گذشته دشمن از طریق بوق‌های تبلیغاتی خود بار‌ها اعلام کرده اند که مقام معظم رهبری در قید حیات نیست وبا این تبلیغات مسموم خودشان افکار عده‌ای را مسموم نمودند.
وی تصریح نمود: بعداز حضور مقام معظم رهبری در دانشکده افسری دشمن از راه دیگری وارد می‌شود و می‌گوید این بدل رهبر ایران است که این‌ها همه نشان از این می‌دهد که دشمن با تمام قوا تمامی ارزش‌ها و مفدسات مارا هدف قرار داده است.
حجت الاسلام رکنی حسینی اضافه کرد در طول همین مدت اخیر شبکه بی بی سی بیش از ۱۷ هزار دروغ به جامعه تزریق نموده است.
وی بیان داشت: انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون در مقابل توطئه‌های متعدد دشمن ایستاده است ودرطول هشت سال جنگ تحمیلی بیش از سیصد هزار شهید تقدیم این انقلاب و نظام و ناموس ما شده است و هزار شهید مدافع حرم نیز تقدیم اهل بیت کرده ایم
امام جمعه گناوه دررپایان گفت: وظیفه همه ما هوشیاری و حفظو صیانت از انقلاب اسلامی می‌باشد.
فرماندار گناوه نیز در این ایین با تبریک هفته وحدت و این ایام عید امت اسلام گفت: امروز دشمن از وحدت و یکپارچگی امت اسلامی واهمه دارد.
محمد تقی صفری ابراز داشت: دشمن تلاش دارد تا بین مسلمان تفرفه بیندازد و به اهداف سوء خود دست یابد.
در ابتدای این ایبن فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه با اشاره به فتنه‌ها و اغتشاشات روز‌های اخیر گفت: در تمامی عرصه‌ها و فتنه‌هایی که دشمنان قسم خورده و مایوس این مملکت داشتند نقش بی بدیلی را زنان انقلابی و مسلمان ایفا نموده  و دشمن قسم خورده این انقلاب و اسلام را مایوس نمودند.
سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور از حضور باشکوه زنان ومردان گناوه در برگزاری این ایین تشکر نمود.
همچنین در این ایین شعار‌های مرگ بر امریکا. مرگ بر منافق. الله اکبر سر داده شد و یکی از مداحان نیز به مداحی و‌مولودی خوانی پرداخت

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار