با همراهی برخی از چهره‌های علمی؛

مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه قم از کارخانه تولید تیوپ بازدید کرد

مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه استان قم به همراه برخی از چهره‌های علمی از کارخانه تولید تیوپ بازدید کرد و در جریان مشکلات و روند فعالیت این کارخانه قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۶۱۲۵۹
|
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسئول علمی پژوهشی بسیج استان قم از خط تولید، آزمایشگاه بررسی کیفیت مواد و انبارهای شرکت شهاب تایر آسیا بازدید کرد و در جریان روند تولید تیوپ مانند میکس مواد، خنک سازی، عبور از صافی و غلطک، سایز بندی، دوخت، پخت، وکیوم و بسته بندی قرار گرفت.

این بازدید با حضور عباس کاویانی مسئول بسیج علمی پژوهشی استان قم و همراهی نجفی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، نجفی مسئول کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشگاه صنعتی قم، انجام پذیرفت.

شرکت شهاب تایر آسیا از سال ۱۳۸۲ تا امروز با چهار خط تولید و ۳۰۰ نفر پرسنل فعالیت دارد و هر خط تولید در روز ۱۳ الی ۱۵ هزار عدد تیوپ در روز تولید می کند و تنوع تولید از دوچرخه ۱۲ تا ۲۹ و همچنین خودروها پراید، پیکان، نیسان و تمامی موتورسیکلت ها، خاور، اتوبوس، کامیون، گریدر و چرخ جلو تراکتور با استفاده از مواد اولیه ایرانی است.

مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه قم قم از کارخانه تولید تیوپ بازدید کرد.مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه قم قم از کارخانه تولید تیوپ بازدید کرد.مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه قم قم از کارخانه تولید تیوپ بازدید کرد.

انتهای پیام/ علیرضا صادقیان پور

ارسال نظرات
آخرین اخبار