با تقدیر از نفرات برگزیده؛

مسابقات شنای بانوان استان قم به کار خود پایان داد

مسابقات شنای بانوان استان قم در راستای کنگره ملی شهدای استان و به همت هیأت ورزشی بسیج و سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در استخر شهید بنیادی با تقدیر از نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۴۶۱۰۲۴
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

اعظم طراوتی مدیر تربیت بدنی خواهران بسیج و سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با اشاره به اینکه بیش از 150 نفر در مسابقات شنای بانوان استان قم شرکت کردند، اظهار کرد: این مسابقات در 5 رده سنی با 4 ماده کرال پشت، کرال سینه، قورباغه و پروانه در استخر شهید بنیادی برگزار شد.

وی از اهدای لوح تقدیر، حکم، مدال و هدیه نقدی به نفرات برتر هر ماده شنا خبرداد و افزود: به نفرات دوم و سوم هر ماده نیز لوح و مدال قهرمانی مسابقات اهدا شد.

مدیر تربیت بدنی خواهران بسیج و سپاه استان قم، خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم نیز در برگزاری این مسابقات مشارکت داشته است و در مراسم اختتامیه مسابقات از خواهر شهید محمود هاشمی که مدیریت استخر خواهران شهید بنیادی را بر عهده دارد، تقدیر به عمل آمد.

وی با تاکید بر اینکه ورزشکاران شهید دفاع مقدس باید به جامعه معرفی شوند، گفت: این مسابقات در راستای کنگره ملی شهدای استان و بهانه‌ای برای یادآوری رشادت‌های 6090 شهید استان است.

مسابقات شنای بانوان استان قم به کار خود پایان دادمسابقات شنای بانوان استان قم به کار خود پایان دادمسابقات شنای بانوان استان قم به کار خود پایان داد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار