مسئول بسیج حقوقدانان سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم:

محور فعالیت های بسیج حقوقدانان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد است

مسئول بسیج حقوقدانان سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم گفت: گروه های جهادی بسیج حقوقدانان در قالب رزمایش کمک مومنانه در جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد گام بر می دارند.
کد خبر: ۹۴۶۱۰۱۸
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

سرهنگ حسین کاظمی مسئول بسیج حقوقدانان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با بیان اینکه سازمان بسیج حقوقدانان استان قم دارای 12 گروه جهادی تخصصی است ، اظهار کرد: اعضای این سازمان مردمی متشکل از وکلا، سردفتران، حقوقدان‌ها، اساتید دانشگاه، دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های حقوق هستند که با مشاوره‌های حقوقی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی فعالیت گروه‌های جهادی حقوقدانان در زندان‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: در تعامل با اداره کل زندان‌ها، گروه‌های جهادی با حضور در زندا‌ن‌ها، مشاوره‌های حقوقی از جمله مرخصی مشروط، آزادی مشروط و بررسی پرونده‌های زندانیان را بر عهده دارند.

مسئول بسیج حقوقدانان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)استان قم با اشاره به برپایی میز خدمت بسیج حقوقدانان در حاشیه برگزاری نماز جمعه قم گفت: هر دو هفته یک بار گروه‌های جهادی حقوقدان با حضور در نماز جمعه به نمازگزاران مشاوره حقوقی ارائه می دهند.

وی با با بیان اینکه کار اصلی سازمان بسیج حقوقدانان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد است، عنوان کرد: گروه‌های جهادی بسیج حقوقدانان در قالب رزمایش کمک مومنانه تاکنون در راستای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و بازگشت آنان به آغوش خانواده اقدامات قابل توجهی انجام داده‌اند..

کاظمی بیان کرد: مردم و خیران می توانند به میزان توان کمک‌های خود را به شماره کارت 2751_4408_1070_5892 سازمان بسیج حقوقدانان واریز کنند و در امر خدا پسندانه آزادی زندانیانان جرایم غیر عمد سهیم شوند.

مسئول بسیج حقوقدانان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)استان قم در پایان با تاکید بر ضرورت حمایت از خانواده زندانیان نیازمند گفت: سازمان بسیج حقوقدانان با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان با تهیه بسته های معیشتی و باز اجتماعی شدن زندانیان در بند پس از آزادی، خدمت رسانی می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار