به همت پایگاه بسیج حکیمه خاتون انجام شد؛

عرضه محصولات مشاغل خانگی بانوان در پردیسان قم

نهمین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به همت پایگاه بسیج حکیمه خاتون و با همکاری حوزه بسیج حضرت نرجس (س) و ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در قم برپا شد.
کد خبر: ۹۴۶۰۹۸۹
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازقم، نهمین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به همت پایگاه بسیج حکیمه خاتون و همکاری حوزه بسیج حضرت نرجس (س) و ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با حضور محمدی مدیریت اشتغال سازمان بسیج سازندگی استان در مسجد امام حسن عسکری (ع) پردیسان با هدف فروش محصولات خانگی و تولیدات بانوان برپا شد.

در این نمایشگاه فروش محصولات طبیعی، ارگانیک، پوشاک، کیف، لوازم تحریر، بدلیجات و صنایع دستی توسط بانوان تولید کننده انجام شد و بانوان اعضای صندوق محله نیز تولیدات خانگی خود را در این نمایشگاه عرضه و به فروش رساندند.

خانم درویشی مسئول بسیج سازندگی پایگاه حکیمه خاتون هدف از برگزاری این نمایشگاه را کمک به بانوان در عرصه مشاغل خانگی و تسهیل در خرید خانواده های طلاب عنوان کرد.

گفتنی است در این نمایشگاه صندوق قرض‌الحسنه شهید دل آذر تأسیس شد و محمدی مدیر اشتغال سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم ضمن بازدید از نمایشگاه، نسبت به همکاری با تولیدکنندگان در امر فروش و ارائه تسهیلات قرض الحسنه وعده داد.

عرضه محصولات مشاغل خانگی بانوان در پردیسان قمعرضه محصولات مشاغل خانگی بانوان در پردیسان قمعرضه محصولات مشاغل خانگی بانوان در پردیسان قمعرضه محصولات مشاغل خانگی بانوان در پردیسان قم

انتهای پیام/تقی نژاد

ارسال نظرات
آخرین اخبار