رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم؛

دشمن از اتحاد ملت ایران هراسان است

دکتر علی اکبر خوشگفتار گفت: سپاه همیشه سرافراز، ارتش همیشه قهرمان، بسیج و نیروی انتظامی در کنار مردم متحد هستند تا از مرزها، ناموس و مال مردم محافظت کنند و اتحاد آن‌ها باعث هراس دشمنان شده است
کد خبر: ۹۴۶۰۸۳۹
|
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قم، پنجمین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش از مجموعه برنامه های کنگره ملی شهدای استان قم با محوریت شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ۱۱۰ شهید نیروی دریایی استان قم، شب گذشته با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و دیگر مسئولین لشکری و کشوری در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

علی اکبر خوش‌گفتارمقدم رئیس ستاد کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم در این جلسه، طی سخنانی بیان کرد: ما باید به تقویت ارتش و نیروی نظامی بپردازیم تا بتوانیم برابر دشمنان امت اسلام ایستادگی کنیم.

وی افزود: این تقویت و ایستادگی دربرابر دشمن هزینه‌های مختلفی دارد که مهم‌ترین آن از دست دادن جوانانی است که با شجاعت و رشادت خود در صحنه‌های نبرد به شهادت رسیدند.

خوش‌گفتار مقدم گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای دفاع مقدس پای کار بود و طی نبردهای مختلف توانست آسیب‌های مهمی به دشمن وارد و برابر تهاجم ظالمانه عراقی‌ها ایستادگی کند.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم ادامه داد: امروز نیروی دریایی ارتش ایران با قدرت در جهان می‌درخشد و دشمن از این توانایی افسران نیروی دریایی ارتش خشمگین شده است و به دنبال این است که از راه‌های مختلف به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

خوش‌گفتار مقدم عنوان کرد: دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی امروز به این نتیجه رسیده‌اند که باید اتحاد بین مردم ایران را از بین ببرند، اما ملت ایران با آگاهی دربرابر نقشه شوم دشمنان ایستادگی می‌کنند.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم تاکید کرد: امروز سپاه همیشه سرافراز، ارتش قدرتمند، بسیج و نیروی انتظامی در کنار مردم با اتحاد خود تحت امر فرمانده کل قوا از مرز‌های کشور، مال و ناموس ملت محافظت می‌کنند و اجازه کوچک‌ترین خرابکاری به دشمن را نمی‌دهند، امروز دشمن از اتحاد نیروهای مسلح ایران در هراس است.

وی خاطرنشان کرد: پنجمین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش به نام نیروی دریایی که سهم نیروی دریایی قم ۱۱۰ شهید است ثبت شده، بعد از این یادواره به سراغ اجلاسیه پایانی شهدای ارتش خواهیم رفت که ۱۶ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

خوش‌گفتار مقدم گفت: از خانواده شهدا که در این یادواره حضور پیدا کردند بسیار ممنونم که حضورشان باعث روشن شدن مجلس ما شده است، به برکت خون شهدا این جلسات بی‌سابقه برگزار شده که باید ممنون آن‌ها باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظرات
آخرین اخبار