مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

انقلاب با اراده الهی، پشتیبانی رهبری و مردم حفظ شده است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: با اراده الهی، پشتیبانی رهبری و مردم این انقلاب چهل و سه سال حفظ شده است.
کد خبر: ۹۴۶۰۳۷۵
|
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی سرایی در نشست  بصیرتی سپاه هریس افزود:: در جنگ تحمیلی هدف استکبار جهانی در مرحله اول تجزیه ایران و در نهایت بر اندازی بود. اما با اراده الهی و پشتیبانی رهبری الهی و مردم این انقلاب چهل و سه سال حفظ شد.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی کومله ها با سنگ های تیز گلوی پاسداران را پاره می کردند تا آزار و اذیت زیادی تحمیل کنند ولی این بچه ها تسلیم آن ها نشده و پایشان نلغزید و مهمترین واژه برای انقلاب واژه تکلیف بود ولی بعضی خواص بی بصیرت پایشان در  فتنه ها لرزید و قطار انقلاب آن ها را پیاده کرد. 

حجت الاسلام سرایی تاکید کرد: باید هوشیار باشیم امروز دشمن در مرز 150 کیلومتری ما مستقر شده و قصد ضربه زدن را دارد. در حوادث اخیر وجهه اصلی بعضی از آشوبگران برای ما فاش و معلوم شد بعضی از این ها داعشی تر از داعش هستند.

وی یادآور شد: بعضی بیخیال ها تصورشان این است که دشمن اگر به ما مسلط شود با ما کاری ندارد در حالی که جریان دانشگاه موصل هنگام ورود داعشی به عراق نشان داد که آن ها بعد از تسلط به کبیر و صغیر و به هیچکس رحم نمی کنند.

حجت الاسلام سرایی اضافه کرد: دشمن از روحیه معنوی و انقلابی شما بیم دارد و مهم ترین کاری که به عهده مسئولان می باشد این است که نگذارید این روحیه انقلابی و معنوی از بین برود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار