اصلی ترین و کلید واژه اداره جنگ هشت ساله ایمان بود

همایش بزرگ تجلیل از رزمندگان شهرستان عسلویه به همت فرهنگی هنری و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهرستان عسلویه برگزار شد
کد خبر: ۹۴۵۹۷۵۹
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از عسلویه، به مناسبت هفته دفاع مقدس، همایش بزرگ تجلیل از رزمندگان شهرستان عسلویه ، با سخنرانی سردار فتح الله جعفری از فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس و رئیس موسسه شهید حسن باقری، در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.
در این همایش که با حضور پرشور مردم بالاخص رزمندگان و یادگاران جبهه و جنگ برگزار گردید سردار فتح الله جعفری اظهار داشت: در بحث جنگ هشت ساله تفاوت ما و عراق، فقط تجاوز و دفاع نبود بلکه تفاوت در خدا محوری و معنویت بود و پیروزی ما دلیلش تجهیزات نبود بلکه توکل و ایمان بود.
وی ادامه داد: اصلی ترین و مهمترین کلید واژه اداره جنگ هشت ساله ایمان به خدا بود که ثمره این ایمان و معنویت پدیده ای می شود به نام بسیج که تا به امروز کشور عزیزمان را بیمه کرده است.
این فرمانده دفاع مقدس در ادامه گفت: هدف دشمن تحریف ارزش ها و افتخارات این نظام است پس دفاع مقدس که از افتخارات این مردم و نظام است نباید کمرنگ گردد بلکه باید برای نسل های جدید تبیین گردد و یکی از اصلی ترین موارد جهاد تبیین مورد نظر رهبری عزیزمان همین دفاع مقدس است.
سردار جعفری بیان داشت: با توجه به مولفه ها و شاخصه های دفاع مقدس امروز نیز می توان در جنگ نرم دشمن پیروز و در گام دوم انقلاب پیشرفت کرد و در ساخت تمدن اسلامی موفق بود.
وی در پایان گفت: با الگو گرفتن از دفاع مقدس و ارزش های آن می توان بر مشکلات فائق آمده و پیشرفت کرد، می توان نیروی انسانی کارآمد و ارزشی تربیت کرد و آینده انقلاب را تضمین کرد.
در پایان این همایش از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار