بازدید مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) از موکب گردان ۱۱۶ امام حسین (ع)

کد خبر: ۹۴۵۹۳۵۵
|
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در بازدید از موکب گردان ۱۱۶ امام حسین (ع) شهرستان دشتستان بیان داشت:گردان ۱۱۶ امام حسین(ع) دشتستان در عرصه فرهنگی نیز همچون عرصه نظامی همیشه پیشتاز بوده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق (ع) در این بازدید ضمن خدا قوت به عزیزان گردان از زحمات و تلاش های خالصانه آنان تقدیر و افزود:فرصت تلاش برای خدمت‌رسانی و فراهم کردن شرایط آسایش عزاداران پیاده امام رضا (ع) در حقیقت نوعی توفیق و نعمت الهی است.

بازدید مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) از موکب گردان ۱۱۶ امام حسین (ع)

حجت‌الاسلام یحیایی اظهار داشت: خدمت به عزاداران امام رضا(ع) برکات فروانی به‌همراه دارد و هرچقدر برای خدمات‌رسانی به این عزاداران پیاده تلاش کنیم باز هم در برابر عظمت و بزرگی امام رضا (ع) بسیار کم است و باید در این راه هرچه در توان داریم هزینه کنیم.

 

وی تصریح کرد: خدمت در فرهنگ قرآنی و اسلامی، موضوعی بسیار مهم و ارزشمند به شمار می‌رود و خدمت به عزاداران امام رضا(ع) در واقع در خدمت‌رسانی به ایشان تجلی می‌یابد و در راستای توسعه و تقویت فرهنگ خدمتگزاری خواهد بود.

 

این موکب به همت پاسداران و بسیجیان گردان ۱۱۶ در مسیر برازجان به امامزاده ابراهیم دشتستان و به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) و جهت پذیرایی از عزاداران پیاده هرساله برپا می شود.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار