آیین تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان تنگستان

از 500رزمنده هشت سال دفاع مقدس بخش مرکزی تنگستان طی مراسمی تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۹۴۵۸۹۹۵
|
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،سرهنگ احمدحیدری فرمانده سپاه تنگستان درابتدای این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و فرا رسیدن سالگرد این ایام غرور آافرین  و تبریک به رزمندگان ، از مجاهدت و استقامت ایثارگران معزز در راه حفظ اسلام، میهن و زنده نگهداشتن آرمان های امام راحل قدردانی کرد.

فرمانده سپاه تنگستان درادامه افزود:شاید بتوان دفاع مقدس را بهترین دوران ثمردهی اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی و شکوفایی مردم انقلابی دانست. از جمله درخشانتریندستاوردهای دفاع مقدس، پرورش نیروهایی با تراز والای انسانی و الهی بود.
امام جمعه شهر اهرم نیز در ادامه ایراد سخنرانی نمود و گفت:دفاع مقدس، گنجینه ای است که در آن درها و گوهرهای فراوانی وجوددارد که اکتشاف و استخراج آنها میتواند برای هر روز ما، این میراث ارزشمند را بیشتر و بهتر معرفی نماید.
حجت الاسلام والمسلمین پهلوزاده با اشاره به اصطلاح دانشگاه جنگ افزود:دفاع مقدس، میدان پذیرش دشوارترین مسئولیتها بوده و در کناردستاوردهای نظامی و سیاسی، نتایج فرهنگی نیز داشته است. شاید به
همین دلیل است که از آن به عنوان دانشگاه یاد میشود.
احمدلطفی فرماندار تنگستان با اشاره به ارزش انقلاب اسلامی گفت:در دوران هشت سال دفاع مقدس، در میان رزمنده هاو حتی مردمان عادی، ارزشهایی حاکم شد کهمیتوان ریشه های آن را در انقلاب اسلامی جست‌وجوکرد. ارزشهایی که از میان مشکالت و سختیهای آن سالهای ملتهب، سربلند بیرون آمد.
درپایان این مراسم از ۵۰۰نفراز رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان تنگستان (بخش مرکزی)تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار