خبرهای داغ:
امام جمعه آذرشهر:

دفاع مقدس مقطع مهمی در تاریخ کشورمان است

تبریز- امام جمعه آذرشهر ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام و شهدا گفت: دفاع مقدس سرمایه بزرگ ما و یک مقطع مهم در تاریخ این کشور و گنجینه ای برای این نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۵۸۳۶۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رشتبری در دیدار جمعی از مسئولان، بسیجیان و رزمندگان آذرشهر با وی افزود: ما در ابعاد مختلف می توانیم به دفاع مقدس نگاه کنیم و فضائل گم شده دفاع مقدس را پیدا کنیم آن وقت می بینیم هر چه داریم محصول خون شهداست.

وی ادامه داد: بعد از دوران طاغوت، انقلاب حیثیت ما را برگرداند و در دفاع مقدس این هویت، حیثیت و باورهای ما احیا شد.

حجت الاسلام رشتبری با اشاره به اینکه اعتقادات ما براساس شعار «هیهات من الذله» تشکیل شده  بیان کرد: جوانان ما در دوران طلایی دفاع مقدس با تاسی از این شعار و به هوای شهادت و وصال به خدا و باور به معاد، پای در این میدان گذاشتند و جان و مال و همه چیز خود را در راه این اسلام و انقلاب فدا کردند.

فرمانده سپاه آذرشهر نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا گفت: هفته دفاع مقدس یادآور خون هایی که در راه این نظام ریخته شد و انقلاب و نظام ما را بیمه کرد و ما هرچه داریم از جانفشانی شهداست.

شریفی در ادامه ضمن تشریح برنامه های این هفته عنوان کرد: بیش از 150 عنوان برنامه متنوع، فرهنگی در طول هفته دفاع مقدس از جمله؛ رژه موتوری، گلباران مزار شهدا، همایش بزرگ رزمندگان اسلام  نشست های روشنگری، نمایشگاه های عکس و کتاب، مسابقات فرهنگی، هنری و برگزاری یادواره شهدا اجرا خواهد شد. 

ارسال نظرات