خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) ملایر:

هفته دفاع مقدس مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران است

همدان-فرمانده حوزه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) ملایر گفت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.
کد خبر: ۹۴۵۸۳۴۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

محمد وطن دوست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ۳۱ شهریور ماه، سالروز آغاز حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به ایران اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی، اولین روز از ایام مبارکی است که به نام هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) ملایر با بیان اینکه یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ‌سازی است، گفت: در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتگی ‌ها و ایثارگری ‌های خود، آئین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی، و ارزشی فرهنگی همه جریان‏ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع خود قرار داده و دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسی شد که طریق اتصال به ملکوت را هموار کرد .

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

وطن دوست با اشاره به برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: اجرای برنامه زنگ مقاومت در سطح مدارس با همکاری پایگاه‌های مقاومت، نشست‌های بصیرتی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، ویژه‌برنامه یادبود با عنوان «با این ستاره‌ها می‌توان راه را پیدا کرد» از جمله این برنامه‌ها است.

وی برگزاری برنامه‌های اجتماعی از جمله افتتاح سه پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی، مسابقات علمی، رزمایش فرهنگی در ادارات با عنوان «عکس با رفیق شهیدم» و برگزاری نشست‌های آنلاین، تولید و نشر محتوا را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار