خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه سیدالساجدین(ع) بهار  خبر داد

اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی به مناسبت هفته دفاع مقدس

همدان-مسئول قرارگاه سیدالساجدین علیه السلام شهرستان بهار از اجرای بیش از ۱۰ برنامه‌ فرهنگی و تربیتی به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط این قرارگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۸۷۷۳
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱

پرویز جباری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ویژه برنامه‌های فرهنگی_تربیتی به همت قرارگاه اجتماعی سیدالساجدین (ع) منطقه آقدروازه شهر بهار با هدف خدمات‌رسانی به محلات کم برخوردار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای روایتگری دوران جنگ و از خودگذشتگی برای نسل نوجوان و جوان است، گفت: بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی و تربیتی به همت بسیجیان قرارگاه اجتماعی سیدالساجدین(ع) شهر بهار برگزار می‌شود.

مسئول قرارگاه سیدالساجدین(ع) بهار بیان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی سیب زمینی سرخ کرده، محفل انسی با قرآن با حضور قاریان شهرستان، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، توزیع بسته‌های معیشتی و نوشت افزار، دیدار با فرماندار شهرستان از جمله این برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: توزیع۷۰ بسته حمایتی، دیدار با خانواده شهدا، سرکشی از رزمندگان دفاع مقدس و تقدیر از آنان، افتتاح مهد قرآنی در محله کم برخوردار شهر بهار نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار