خبرهای داغ:
امیر مرادبکی:

باید با جهاد تبیین دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم

همدان- فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان گفت: باید با جهاد تبیین دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم و این مهم با همت و خلاقیت جوانان متعهد، معتقد و خلاق ایران اسلامی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۸۳۷۳
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
باید با جهاد تبیین دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرتیپ دوم خلبان پرویز مرادبکی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: نیروهای مسلح کشور اعم از سپاه، ارتش و انتظامی برای حفاظت از آرمان‌های اصیل انقلاب، امام راحل و شهدا هیچ گونه فاصله و محدودیتی ندارند و همواره در این مسیر یار و یاور و همراه یکدیگر هستند.

وی افزود: نیروهای مسلح ایران اسلامی همیشه پای کار هستند و به کوردلان اعلام می‌کنیم که خط قرمزها را زیر پا نگذارند که اگر اقدام و توطئه‌ای انجام دهند، ضربه محکم و بسیار سختی به آن‌ها وارد می‌کنیم.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرین و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، دشمنان و استکبار جهانی با بهره‌گیری از همه توان و امکانات قصد داشتند انقلاب نوپای ما را از بین ببرند.

وی با اشاره به اینکه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در خط مقدم مقابله با دشمن قرار داشت، خاطرنشان کرد: دشمن اخلاق را در جنگ رعایت نکرد؛ حمله به مناطق شهری، مدارس، بیمارستان‌ها و حملات شیمیایی به شهرهای ما نقض کامل قوانین بین المللی و حقوق بشر بود.

امیر مرادبکی گفت: در دوران دفاع مقدس اگر با اقتدار با دشمن مقابله نمی کردیم اکنون این ایران بزرگ و عظیم را نداشتیم و پرچم شیعه هم وجود نداشت.

وی افزود: این جنگ یک جنگ موضعی نبود بلکه تمام امکانات غرب و شرق برای تجزیه ایران و از بین بردن آرمان‌های انقلاب اسلامی بکار گرفته شد.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان اظهار داشت: جنگ آسیب‌های زیادی داشت اما تجربیات گران‌بهایی را نیر در حوزه‌های مختلف برای ادامه راه انقلاب اسلامی و سایر کشورها به جای گذاشت.

وی گفت: دفاع مقدس در کنار این تجربیات به دشمنان نشان داد که اگر در مقابل دین و اسلام باشند، مردم فداکارانه در برابر آن خواهند ایستاد.

امیر مرادبکی تصریح کرد: وظیفه ما این است هرچقدر از دفاع مقدس از بُعد زمان فاصله می گیریم، از بُعد معنویت به آن نزدیک شویم.

وی افزود: دفاع همچنان در حال انجام است دشمن با راه اندازی انواع جنگ‌های تلفیقی تلاش دارد فرهنگ ایثار و شهادت را از ذهن جوانان ما دور کند.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان تاکید کرد: باید با جهاد تبیین دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم و این مهم با همت و خلاقیت جوانان متعهد، معتقد و خلاق ایران اسلامی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار