خبرهای داغ:
امام جمعه لالجین:

فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت در دوران دفاع مقدس نهادینه شد

همدان-امام جمعه لالجین گفت: در دوران دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت نهادینه شد، باید قدر این ایام را دانست و آن را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۴۵۸۲۷۹
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محققی در دیدار جمعی از مسئولین که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن رحلت پیامبر اعظم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای امنیت اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی هیچ گاه به اهداف و خواسته‌های شیطانی خود نسبت به نظام جمهوری اسلامی نخواهند رسید.

وی عنوان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات بزرگ و خلق حماسه‌های مردمی است که با دست خالی مقابل رژیم بعثی مورد حمایت کشورهای اروپایی و در راس آنان، آمریکا ایستادگی کرد.

امام جمعه لالجین افزود: در دوران دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت نهادینه شد، باید قدر این ایام را دانست و آن را گرامی داشت.

وی با اشاره به اینکه دشمن سعی دارد که از عظمت و بزرگی این روز کاسته و آن را کم‌ رنگ کند، بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است که به آن دوران برگردیم که چگونه مقابل هجمه‌های دشمن ایستادگی کرده و اجازه ندادیم که دشمن به اهداف پلید خود برسد.

وی در ادامه به اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: مسئولین ذی ربط باید بیش از پیش هوشیار و مراقب افکار پلید دشمن باشند.

میرزایی بخشدار لالجین نیز در این دیدار اظهار کرد: باید با برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم هفته دفاع مقدس رشادت‌های دلاور مردان و شیر زنان این مرز و بوم را برای جوانان به ویژه دانش آموزان تببین و آنان را با مکتب دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار