خبرهای داغ:
در آغازین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد:

همایش حضور بسیجیان شهرستان قیروکارزین در ورزشگاه آزادی شهر قیر

در آغازین روز از هفته دفاع مقدس برنامه همایش حضور بسیجیان شهرستان قیروکارزین در ورزشگاه آزادی شهر قیر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۲۶۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در آغازین روز از هفته دفاع مقدس برنامه همایش حضور بسیجیان شهرستان قیروکارزین در ورزشگاه آزادی شهر قیر برگزار شد.
در این همایش که با حضور اقشار مختلف بسیجیان شهرستان ، گردانهای امام علی علیه السلام ، امام حسین علیه السلام وکوثر،بسیج عشایر، بسیج اداری کارگری،طلاب وروحانیون و... برگزار گردید پس از عرض خیر مقدم توسط فرمانده سپاه شهرستان سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی سردار سرتیپ دوم پاسدار سعید کوشکی مسئول حفظ آثار وارزشهای دفاع مقدس استان با بیان مطالبی حماسی و ارزشمند بسیجیان را به فیض رساند.
رئیس حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در استان فارس در مراسم رژه 31 شهریور ماه گردان های بسیج شهرستان قیروکارزین اظهار داشت: امروز دشمن در عرصه جنگ امنیتی شکست خورده اما امید و تمام آن چیزی که در ذهنش است به عرصه جنگ نرم است جنگی که دشمن با استفاده از ظر فیت فضای مجازی و عملیات رسانه ای بدنبال پیروزی در آن است.
سرادر کوشکی گفت: نوجوانان و جوانان ما دلدادگان راه پرفروغ اسلام هستند اجازه نخواهند داد دشمن در عرصه جنگ نرم که تمام امیدش به این عرصه است به پیروزی دست یابد.

وی افزود: عداه ای آشوبگر و وحشی که هیچ منطقی، حتی منطق انسانی بر نمی تابند بر علیه همه ارزش ها از سوزاندن قرآن کریم ، کشیدن چادر از زن مسلمان ، کشتن انسان بی گناه در میدان حاضر شدند که عقبه آن ها از طرف همان منافقینی هستند که در صدر انقلاب برای نابودی انقلاب اسلامی کمر همت بسته بودند.
وی خطاب به مردم شهرستان قیروکارزین اظهار داشت : مردم عزیز و شریف خطه قیروکارزین که جوانان شما در دفاع مقدس با حضورشان در جبهه های دفاع مقدس این خطه را سربلند کردند مطمئن باشید دشمن از این صحنه جدیدی که طراحی کرده است بهره ای نخواهد برد به شرطی که ما کلام رهبر عزیزمان را سرلوحه خود قرار دهیم.

سردار کوشکی عنوان کرد: جوانان در 8سال دفاع مقدس جانانه مقاومت کردند و نگذاشتند کشور فرو بریزد و قطعا شما نوجوانان وجوانان امروز که دفاع مقدس ندیدید عرصه جهاد و جنگ شما در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن در فضای مجازی است .

سردار کوشکی گفت: دشمن می خواهد با بزرگنمایی ، کوچکنمایی و سیاه نمایی پیشرفت های جمهوری اسلامی را که مثل یک خار در چشم و گلوی آن ها گیر کرده است نادیده بگیرند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار