اعلام ویژه برنامه های هفته ی دفاع مقدس

بیش از سی برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه های استان بوشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۵۷۹۴۶
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه های استان بوشهر در نشستی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و امام راحل، اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که ملت سرافراز ایران اسلامی در یک دوره سخت به پشتوانه نیروهای مسلح از یک امتحان تاریخی سربلند عبور کرد و توانستیم با وجود دشمنان انقلاب اسلامی (کشورهای استکباری) از یک مانع بزرگ و یک جنگ خانمان‌سوز عبور کنیم.

سرهنگ پاسدار محمد جعفری بیان کرد: مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های همه رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس باعث شد که حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی در اختیار دشمنان قرار نگیرد و در این میان به رشادت‌های شهدای جان‌برکف، جانبازان و آزادگان یا دیگر اقشار حاضر در میدان نبرد حق علیه باطل، افتخار می‌کنیم.

محمد جعفری گفت: در چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس برای بزرگداشت و پاسداشت این مجاهدت‌ها و ایثارگری‌هایی که نیروهای مسلح داشتند، برنامه‌های متعددی از سوی این یگان تدارک دیده شده است.

وی افزود: قطعاً اثرات این برنامه‌ها در بین مردم که اغلب مسافرین هستند ، دیده می‌شود و امید است که گوشه‌ای از ایثارگری و مجاهدت‌های شهدای والامقام را در این برنامه‌ها جبران کنیم.

ایشان عنوان کرد: امید می‌رود با اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس حداقل بتوانیم بخشی از دین خود را به شهدا، ایثارگران و خانواده نیروهای مسلح ادا کنیم.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه های استان بوشهر در ادامه افزود: نیروهای مسلح در فرودگاه برای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس طرح‌های مشترکی دارند، که
با توجه به حضور پلیس در فرودگاه بوشهر بخشی از این برنامه‌ها مثل غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا و ... به صورت محوری و مشترک و با حضور عوامل فرودگاه از جمله مدیریت محترم فرودگاه های استان بوشهر و کارکنان آن برگزار می شود.

 

اهم برنامه های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس در یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه های استان بوشهر:
۱) طراحی و اجرای ماکت عملیات ثامن‌الائمه در سالن ترانزیت
۲) اهدا خون
۳)رونمایی از کتاب شهدای خانواده همکار حفاظت هواپیمایی فرودگاه های استان بوشهر
۴)اجرای گروه سرود در سالن ترانزیت
۵) تجلیل از مسافر رزمنده در سالن ترانزیت
۶)برگزاری مسابقه نقاشی بین مسافرین کودک با موضوع هفته دفاع مقدس در سالن ترانزیت

۷)اردوی جهادی

۸)برگزاری همایش هفته دفاع مقدس
۹)انجام کمک های مومنانه
۱۰) تقدیر از سربازان نمونه
۱۱) تقدیر از رزمندگان و جانبازان بازنشسته یگان حفاظت هواپیمایی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار