معاون رئیس‌ جمهور برای اجرای برنامه‌های سفری یک روزه وارد بوشهر شد

معاون اجرائی رئیس جمهور صبح سه‌ شنبه با استقبال استاندار بوشهر و تعدادی از مسئولان به منظور اجرای برنامه‌های سفری یک روزه وارد بوشهر شد.
کد خبر: ۹۴۵۷۶۷۹
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،

معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز با ورود به فرودگاه بوشهرضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره دلاورمردان دوران دفاع مقدس به ویژه رزمندگان استان بوشهر به سفر استانی رئیس جمهور در 16 مهرماه سال 1400 پرداخت و اظهار داشت: تقریباً حدود یک سال از سفر اول رئیس جمهور به استان بوشهر می‌گذرد در این راستا به‌منظور نظارت میدانی و اجرا مصوبات و دستورات رئیس جمهور برنامه زمان‌بندی سفر به استان‌ها تدوین شده است که امروز طرح‌های استان بوشهر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سید صولت مرتضوی از تأمین منابع مالی از محل تهاتر نفت برای خط ریلی بوشهر - شیراز خبر داد و گفت: پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز وارد فاز اجرایی جدید و بر اساس برنامه زمان‌بندی به بهره‌برداری می‌رسد.

بازدید از استخر دانش آموزی و آب شیرین کن ۷۰ هزار مترمکعبی، بازدید از بیمارستان فاطمه الزهرا (س)، بازدید از جاده کنار تخته - دالکی و سد مخزنی دالکی، بازدید از کارخانه پرورش میگو منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از برنامه‌های پیش بینی شده سفر یک روزه مرتضوی به این استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار