مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان:

روحیه عاشورایی ملت ایران نابود کننده طرح‌های شوم دشمنان است

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: روحیه عاشورایی ملت ایران نابود کننده تمام نقشه‌ها و طرح‌های شوم دشمنان است.
کد خبر: ۹۴۵۷۳۱۹
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

سرهنگ پاسدار علی مختاری معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت اربعین حسینی با بیان اینکه اربعین بزرگداشت یاد و خاطره حماسه بی‌نظیر تاریخ بشریت است، اظهار کرد: روحیه عاشورایی ملت ایران نابود کننده تمام نقشه‌ها و طرح‌های شوم دشمنان است.

وی با بیان اینکه اربعین یعنی گرامیداشت فداکاری سرداران بزرگ مثل قمر بنی هاشم و حبیب بن مظاهر، گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی از بزرگ‌ترین تجمعات دینی در جهان است که باید در دایره المعارف‌ها ثبت و ضبط شود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان بیان کرد :اربعین حسینی یعنی وفاداری به امام مظلومی که به جهانیان درس عزت و آزادگی و اخلاص آموخت.

وی با اشاره به مسیر راهپیمایی اربعین گفت: فکر و اندیشه و روحیات و قلب زائرین در مسیر راهپیمایی اربعین متحول می‌شود و این حرکت زمینه برای ایجاد تحول جدید در جامعه و ساختن جامعه حسینی است.

مختاری با بیان اینکه هیچ مسیری روشن‌تر از راه حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و ستم و بیداد نیست، گفت: ارادت و عشق به امام حسین (ع) حد و مرز نمی‌شناسد، راهپیمایی و حرکت با شکوه مردم از سراسر دنیا در اربعین حسینی نشان می‌دهد که خون امام حسین (ع) از بین نرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همایش بزرگ اربعین حسینی در مجامع بین المللی نشان دهنده درک و فهم عاشورا است؛ تلاش دشمن شبانه روز این است که این همایش بزرگ یعنی اخبار اربعین منعکس نشود؛ از طرفی اجتماع بزرگ و همایش اربعین نشانگر اتحاد جهان اسلام است و دشمنان ما هم به اهمیت حماسه اربعین پی بردند.

مختاری با بیان اینکه اربعین یعنی ماندگاری و انتقال پیام امام حسین (ع) به نسل‌های آینده افزود: اربعین یادآور پیروزی منطق امام حسین (ع) و یارانش بر منطق یزید و یارانش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار