خبرهای داغ:
فرماندار بهار عنوان کرد

شهر بهار میزبان جاماندگان پیاده‌روی اربعین

همدان-فرماندار بهار گفت: همزمان با اربعین حسینی برنامه جاماندگان از زیارت اربعین با حضور گروه‌های مختلف به سمت بهار برگزاری شد و شهر بهار میزبان گروه‌های مختلف پیاده روی اربعین در مرقد شیخ محمد بهاری بود.
کد خبر: ۹۴۵۷۲۶۶
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، روح اله نباتی در بازدید از مراسم جاماندگان اربعین در گردنه اسد آباد اظهار کرد: همزمان با اربعین حسینی برنامه جاماندگان از زیارت اربعین با حضور گروه‌های مختلف به سمت بهار برگزاری شد و شهر بهار میزبان گروه‌های مختلف پیاده روی اربعین در مرقد شیخ محمد بهاری بود.

وی تصریح کرد: گروهی از دلدادگان حسینی شهرستان بهار با طی مسافت ۱۷کیلومتری به سمت گردنه اسدآباد در ایستگاه سردار شهید سعید قهاری حضور پیدا کردند و گردنه اسدآباد پذیرای عزاداران و زائران حسینی در موکب شهید قهاری بود و قرائت زیارت اربعین و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر از برنامه‌های اجرایی در این ایستگاه بود.

فرماندار بهار افزود: با هماهنگی استانداری چندین گروه از مسیرهای مزار شهدای لالجین، امام زاده عبدالله (ع) همدان و مزار شهدای گمنام بهار پس از طی مسافت پیاده روی اربعین در میعادگاه مرقد آیت‌الله بهاری به سوگواری پرداختند و زیارت اربعین را قرائت کردند.

 

ارسال نظرات