خبرهای داغ:
سردار مهدوی:

جهاد تبیین ماموریت اصلی بسیجیان/ ضرورت تبیین و ترویج حجاب تکلیف دانش آموزان بسیجی

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه رهبر انقلاب اخیراً ماموریتی که به همه ما بسیجی‌ها و سربازان خودشان ابلاغ کردند نقش جهاد تبیین است گفت: شما نیز در زمینه جهاد تبیین کار کنید و این مسائل را که چرا باید حجاب داشته باشیم را ابتدا خودتان به پاسخ‌ها مجهز شوید سپس بین هم‌کلاسی‌ها و هم‌سن‌وسالان خود تبیین و ترویج کنید.
کد خبر: ۹۴۵۶۰۸۷
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان در جمع دانش آموزان دوره طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی با اشاره به نقش برجسته و تاثیر گذار دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دانش آموزان در دو عرصه فرهنگی و مبارزاتی در دوران دفاع مقدس نقش خود را به خوبی نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم در عرصه‌های مختلفی که ما اصطلاحاً به جنگ نرم از آن‌ها یاد می‌کنیم که در درونش جنگ اقتصادی و فرهنگی وجود دارد و حرکت‌هایی که می‌تواند در برابر انقلاب اسلامی تأثیرگذاری داشته باشد شما همچون یک سرباز انقلاب اسلامی نقش ایفا کنید.

مهدوی با تأکید بر اینکه اولین اقدامی که ما از شما انتظار داریم خوب درس‌خواندن است گفت: همچنان که دانش‌آموزان در دوران مبارزه انقلاب، بعد از پیروزی انقلاب و تا امروز همواره نقش مؤثر، تعیین‌کننده و تأثیرگذار در اجتماع ایفا کردند امروز هم در این نبرد نابرابری که در حوزه جنگ نرم به ما تحمیل‌شده شما باید تکلیف خود را به‌خوبی انجام بدهید.

وی با بیان اینکه دشمن امروز برای ورود و نفوذ به انقلاب اسلامی باید از سربازان انقلاب عبور بکند که یکی از سربازان انقلاب شما هستید، تصریح کرد: دشمن با تمام قوا و توان آمده‌است که به شما ضربه بزند یعنی نمی‌تواند به انقلاب اسلامی ضربه بزند اول به نگهبانان ضربه میزند، چون شما پاسدار و نگهبان انقلاب هستید اول باید شما را حذف یا به شما آسیب برساند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) استان گفت: حواستان باید جمع باشد و هوشیاری خود را حفظ کنید توطئه‌های دشمن را با بصیرت خوب دنبال کنید و در جهت خنثی کردن توطئه‌های دشمن گام بردارید دشمن امروز می‌خواهد چادر که برترین حجاب است را از شما بگیرد با استفاده از طرح‌ها و سناریو‌ها و با مطالب مختلفی که در حوزه عملیات روانی برای شما در فضای مجازی می‌گذارد.

وی اظهار کرد: اثر چادر و حجاب شما دقیقاً همانند اثر تیره رزمنده‌ای است که در دوران دفاع مقدس دانش‌آموزان به قلب دشمن می‌زدند. شما با حجاب خودتان یک تیر زهرآگینی را به قلب دشمن شلیک می‌کنید و ما این را باید پاس بداریم و شما باید از حجاب خود دفاع کنید و تلاش کنید آن را اشاعه دهید.

سردار مهدوی با بیان اینکه رهبر انقلاب اخیراً ماموریتی که به همه ما بسیجی‌ها و سربازان خودشان ابلاغ کردند نقش جهاد تبیین است گفت: شما نیز در زمینه جهاد تبیین کار کنید و این مسائل را که چرا باید حجاب داشته باشیم، چرا باید درس بخوانیم، چرا باید اینطور حرکت کنیم و این حرف‌ها را بزنیم و چرا باید در تشکل‌های انقلابی حضور داشته‌باشیم را ابتدا خودتان به پاسخ‌ها مجهز شوید و بصیرتتان را بالا ببرید و سپس به هم‌کلاسی‌ها و هم‌سن‌وسالان خود تبیین و این‌ها را حفظ کنید.

دشمن مستأصل شده و دیوانه وار به تعرضات فرهنگی روی آورده

وی تصریح کرد: دشمن امروز با طرح‌های مختلف و به شکل‌های گوناگون دنبال روزنه‌ها و خلأ‌هایی است که از آن خلأ‌ها ورود پیدا کند و جامعه ما را به انحطاط فرهنگی بکشاند نقش دانش آموزان بسیار مؤثر وتعیین کننده است که می‌توانند در برابر دشمن بایستند و شما تلاش خودتان را باید داشته باشید.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: ان‌شاءالله که با برنامه‌های فرهنگی که از طرف تشکل‌های دانش اموزی برنامه ریزی شده است و فوق برنامه‌هایی که خودتان به اقتضاعاتی در مدارس و سایر مکان‌ها دارید بتوانید با برنامه ریزی درستی گام‌های موثر و تعیین کننده در جهت حفظ و حراست از آرمان‌های فرهنگی انقلاب بردارید.

وی بیان داشت: ما نیزدرمجموعه بسیج و سپاه در خدمت شما هستیم تا با کمک شما بتوانیم مثل همیشه توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم و پوزه دشمن را در عرصه جنگ نرم نیز همانطور که در همه عرصه‌های مختلف گذشته در طول ۴۳سال که از عمر انقلاب اسلامی گذشته به خاک بمالیم.

مهدوی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن که امروز مستأصل شده و نمی‌تواند اقدامی انجام دهد، همانند دیوانه‌ای مجنون وار روی به تعرضات فرهنگی آورده و دنبال این است که حریم فرهنگی ما را خدشه دار کند ان شا الله با بصیرت و هوشیاری شما این نقشه دشمن نیز نقش بر آب می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار