مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی:

مهم ترین سرمایه ما اعتماد مردم است/ رشد 50 درصدی منابع بانک مهر ایران در استان

تبریز- مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی با گرامیداشت سالروز بانکداری اسلامی، مهم ترین سرمایه بانک مهر ایران را اعتماد مردم به آن عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۵۵۲۱۳
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

مهم ترین سرمایه ما اعتماد مردم است/ رشد 50 درصدی منابع بانک مهر ایران در استان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ایمان صمدی در جمع خبرنگاران اصل شفافیت را در ارائه گزارش خدمات و عملکرد بانک مهم دانست و گفت: هرچه میزان این شفافیت بالا باشد به همان میزان اعتماد متقابلی بین مردم و مجموعه خدمات رسان ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه بانک مهر ایران  در حوزه مسئولیت های اجتماعی به معیشت و بانکداری خرد تو.جه دارد، بیان کرد: گروه هدف ما در این حوزه افرادی هستند که نیازهای آن ها به عنوان تسهیلات بانکی ارائه می شود که بیشتر آن ها هم وام های ازدواج و اشتغال است.

صمدی اضافه کرد: در حوزه مسئولیت اجتماعی در پنج ماهه گذشته 30 هزار فقره تسهیلات بوده است که شش هزار آن با مبلغ 4140 میلیارد ریال مربوط به ازدواج و 24هزار نیز با مبلغ 7500 میلیارد ریال مربوط به اشتغال پرداخت شده است.

رشد 50 درصدی منابع بانک مهر ایران در استان

صمدی با اشاره شرایط تورمی موجود جامعه و سختی جذب منابع، از رشد 50درصدی منابع بانک ایران در استان با 43هزار میلیارد ریال خبر داد و افزود: این خود حاکی از اعتماد مردم در این شرایط به بانک مهر ایران و تلاش کارکنان مجموعه در شعب و ستاد است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان از بانک مهر ایران به عنوان بانک پیشرو در اعطای تسهیلات بدون ضامن نام برد و اظهارداشت: 40 درصد پرداخت تسهیلات به صورت بدون ضامن اعطا شده است.

صمدی افزایش سقف تسهیلات از 50 میلیون تومان را به 200 میلیون تومان از دیگر عملکردهای این بانک برشمرد و ادامه داد: سقف پرداخت وام به شرکت های دانش بنیان نیز 500 میلیون تومان است که تاکنون 100 فقره در این خصوص پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بانک مهر ایران در سراسر کشور 13میلیون نفر مشتری دارد، اعلام کرد: 500 هزار نفر از این تعداد مشتری مربوط به آذربایجان شرقی است.

صمدی رویکرد دیگر بانک را حرکت به سمت مجازی و ارائه خدمات آنلاین خواند و گفت: تلاش داریم تا همه خدمات بانک حتی اعطای وام ها نیز از این طریق صورت گیرد و مشتریان با مراجعه به پیشخوان مجازی ما در سایت از خدمات آن بهره مند گردند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار