برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذربا مشارکت بسیج رسانه و خانه مطبوعات در قم

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه استان قم و دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور در خانه مطبوعات استان قم با مدیر این خانه دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۴۵۵۰۷۰
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قم، مسئول سازمان بسیج رسانه  سپاه استان قم صبح پنجشنبه با حضور در خانه مطبوعات این استان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و هفته دولت عنوان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر امثال نیز برای هشتمین دوره برگزار خواهد شد و ما پذیرای مشارکت خانه مطبوعات استان در برگزاری این جشنواره هستیم.

داوود شمس در ادامه عنوان کرد: طی مذاکرات و صحبت های انجام شده پیرامون برگزاری جشنواره با سایر ادارات و مسوولان استان، امیدواریم خانه مطبوعات استان که خانه اهل قلم و خبر می باشد مشارکت خوبی در این امر داشته و یاری رسان ما در برگزاری این رویداد باشد.

مدیر خانه مطبوعات استان قم نیز ضمن اعلام آمادگی جهت مشارکت و همکاری در برگزاری جشنواره ابوذر عنوان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از اقدامات و رویدادهای فرهنگی ارزشمندی است که در حوزه رسانه برگزار می‌شود و همه ساله مشارکت و استقبال اهالی رسانه از این جشنواره چشمگیر بوده است. 

یوسف پور افزود: خانه مطبوعات به عنوان مجموعه صنفی رسانه‌ای حمایت و مشارکت در جشنواره‌های رسانه‌ای را از وظایف خود میداند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای خانه مطبوعات و سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: با افزایش همکاری و تعامل این دو مجموعه می‌توان رویدادهای فرهنگی رسانه‌ای ماندگار را رقم بزنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظرات