کسب رتبه سوم اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در افتتاح پروژه های عمرانی

کسب رتبه سوم اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در افتتاح پروژه های عمرانی هفته_دولت در سطح کشور یکی دیگر از موفقیت های عمرانی این استان مرزی و پهناور است.
کد خبر: ۹۴۵۴۹۶۲
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرنگاربسیج از زاهدان، طی جلسه‌ای ویدیو کنفرانس(وبینار) با حضور دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان بیش از 242 پروژه در سراسر کشور به مناسبت هفته_دولت افتتاح شد.

 در این وبینار معاونین وزارت ورزش و جوانان، مهندس عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، نیکبخش سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان و شکیبامهر سرپرست دفتر فنی و نظارت بر اماکن ورزشی کشور و همچنین مدیران ادارات کل ورزش و جوانان استان های سراسر کشور حضور داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان نیز در این وبینار، ضمن ارائه گزارش جامع از پروژه های عمرانی درحال ساخت و افتتاح شده، اظهار داشت: بمناسبت گرامیداشت هفته_دولت 21 پروژه ورزشی با اعتبار بالغ بر 225 میلیارد ریال در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شده که تعداد 20 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با با اعتبار 20 میلیارد تومان در سطح استان از این جمله می باشد.

ادهم کرد، همچنین افزود: دو پروژه بزرگ و ملی خانه کشتی در حوزه سیستان و سالن چند منظوره ورزشی چابهار در حوزه بلوچستان هم اکنون آماده افتتاح است که با حضور مدیران ارشد ورزش کشور افتتاح و در اختیار ورزشکاران این مناطق قرار خواهد گرفت.

 وی حضور بخش خیرین ورزشی بهمراه بنیاد برکت، علوی و مشارکت فرمانداران، دهیاران و مردم در ساخت و تکمیل پروژه های زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در سراسر استان را بسیار حایز اهمیت خواند و موجب شده هم اکنون رکوردار این حوزه در کشور باشیم.

 در ادامه وزیر ورزش و جوانان، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و اقدامات جهادی صورت گرفته توسط تیم مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: توسعه زیرساخت های عمرانی حوزه ورزش و جوانان در این استان مرزی بویژه نصب زمین چمن های مصنوعی مینی فوتبال در روستاها با توجه به محدودیت اعتبارات قابل تمجید است و جا دارد از عملکرد رو به رشد مدیرکل این حوزه تشکر کرد.

 دکتر سجادی، قرار گرفتن استان سیستان و بلوچستان در رتبه سوم افتتاح پروژه های #هفته_دولت که از 242 پروژه کل کشور 21 پروژه به این منطقه اختصاص یافته، نشان از توجه ویژه دولت مردمی و انقلابی بوده در راستای افزایش سرانه فضای ورزشی و ایجاد اماکن استاندارد برای جوانان و مردم ورزش دوست خواهد بود.

 لازم به ذکر است؛ کسب رتبه سوم اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در افتتاح پروژه های عمرانی هفته_دولت در سطح کشور یکی دیگر از موفقیت های عمرانی این استان مرزی و پهناور است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار