سردار کرمی:

امنیت پایدار بدون توسعه اقتصادی و علمی امکان پذیر نیست

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه، گفت: امنیت پایدار بدون توسعه اقتصادی و علمی امکان پذیر نیست، باید از تکنولوژی روز برای پیشرفت و آبادانی استان سیستان و بلوچستان استفاده کرد.
کد خبر: ۹۴۵۴۹۶۴
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، همایش سران طوایف و معتمدین استان سیستان و بلوچستان با حضور سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور جمعی از فرمانده‌هان ارشد سپاه استان ،سران طوایف و معتمدین استان با محوریت فرهنگ کار و اقتصاد در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در این همایش اظهار کرد: امنیت پایدار بدون توسعه اقتصادی و علمی امکان پذیر نیست و باید از تکنولوژی روز برای پیشرفت و آبادانی استان استفاده کرد چراکه بستر لازم دراین زمینه فراهم شده است.

سردار محمد کرمی با بیان اینکه مسئله اقتصاد از اولویت های هر جامعه ای است، گفت: اگر اقتصاد جامعه‌ای ضعیف باشد آن جامعه دچار آشوب و هرج و مرج میشود و امنیت آن جامعه به خطر می افتد.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با اشاره به اجرای طرح سوخت رزاق و کمک جهت تامین معیشت برای مرزنشیان استان افزود: باید تلاش شود سود حاصل از فروش سوخت برای ایجاد شغل های پایدار در مناطق مختلف استان مانند توسعه کشاورزی و باغات و ... ایجاد شغل های پایدار صرف شود تا از وابستگی ها به فروش سوخت کاسته و شاهد اشتغال پایدار در سطح استان باشیم.

سردار کرمی ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش های دولت محترم بیشتر موانعی که برای ایجاد شغل و سرمایه گزاری در کشور بود برطرف شده و روند کاری برای ایجاد شغل های پایدار بسیار آسان و راحت شده است.

این مسؤول گفت: از تمامی سرمایه گذاران و کار آفرینان در استان برای ایجاد شغل و سرمایه گذاری استقبال میکنیم.

در این همایش تعدادی از کارافرینان برتر استان در حضور فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ضمن ارائه گزارش عملکرد، به خواستار رفع موانع موجود برای ایجاد کارآفرینی و شغل های پایدار در سطح استان شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار