خبرهای داغ:
شهرداری نهاوند:

هنوز اعتباری برای بوستان بانوان نهاوند تخصیص نیافته است

همدان-شهردار نهاوند گفت: با وجود اعلام اختصاص اعتبار ۱.۵ میلیاردی برای پروژه بوستان بانوان «نرگس» در شورای فرهنگ عمومی، اما هنوز رقمی تخصیص داده نشده است.
کد خبر: ۹۴۵۴۷۹۵
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجید یوسفی نوید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بوستان بانوان «نرگس» واقع در پارک، ولی عصر پس از گذشت چندین سال با اعتباری بالغ بر ۴ هزار متر مربع با ۵ میلیارد تومان اعتبار و در فضایی دارای حصار ضمن در نظر گرفتن شرایطی برای بازی کودکان و آسایش بانوان احداث شد.

وی افزود: این بوستان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در ۵ هزار متر کلنگ زنی شده است و با وجود اعلام اختصاص اعتبار ۱.۵ میلیاردی برای پروژه در شورای فرهنگ عمومی، اما هنوز رقمی تخصیص داده نشده است.

شهردار نهاوند تصریح کرد: این پروژه شامل چمن مصنوعی چند منظوره، فضای بازی کودکان، اتاق فرهنگی، کتابخانه، فضای اسکیت و ورزش صبحگاهی، در نهایت فضایی امن و مدیریت شده برای ورزش و فعالیت‌های فرهنگی بانوان می‌باشد.
است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کار‌های زیر ساختی بسیاری در حوزه‌های مختلف شهری انجام شده است، گفت: بودجه امسال شهرداری با رقم ۸۰ میلیارد تومان بوده که بیش از رقم اعلام شده محقق شده است و کار‌های زیرساختی و رها شده شهر را به ترتیب اولویت انجام خواهیم داد.

یوسفی نوید افزود: زیرساخت‌ها فراهم است، پس از راه‌اندازی پارک‌ها و پروژه‌های در حال اجرا، نهضت پیاده‌روسازی را فعال خواهیم کرد.

وی در خصوص رها شدن بام نهاوند اظهار داشت: بام نهاوند رها نشده است جزو فضای شهر و بیت المال است، مشکل آبی برای تغذیه فضای سبز در بام نداریم و این کار در حال انجام است.

شهردار نهاوند بیان داشت: شهرداری نهاوند در حال حاضر از همه جهت خود کفا شده است و کارخانه آسفالت، کارخانه شن و ماسه، کارگاه تولید سنگ فرش و ... را دارد و برای انجام کار‌های زیرسازی و ساخت و ساز نیازی به خرید محصولات از شهر دیگری ندارد.

وی در خصوص تعیین تکلیف شهرک فارابی گفت: فارابی پس از سال‌ها بلاتکلیفی مجاز به ساخت و ساز شد.

یوسفی نوید در خصوص ساختمان شهرداری نهاوند بیان داشت: ساختمان شهرداری نهاوند سال ۸۲ ساخته شده، اما تا امسال سند نداشته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص طولانی شدن ساماندهی و آسفالت خیابان خاقانی گفت: برای حفاری به ساکنین این خیابان مهلت دادیم که پس از اتمام آسفالت شاهد حفاری مجدد و در نتیجه بی‌نظمی در فضای شهری نباشیم، اما متاسفانه برخی از اهالی همکاری نکرده و نسبت به حفاری به موقع اقدام نکردند؛ با توجه به شاه‌راه بودن این خیابان بیش از این مجاز به تعلل نیستیم و روز جمعه با چند پیمانکار و اکیپ لکه‌گیری خیابان را آغاز خواهیم کرد و پس از اتمام دیگر اجازه حفاری نخواهیم داد.

شهردار نهاوند با بیان اینکه باید در پروژه‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که خروجی مفید داشته باشد، افزود: در تمام پروژه‌ها و به خصوص بوستان نرگس از تمام امکانات مجموعه شهرداری استفاده بهینه کردیم که همین امر سبب کاهش هزینه‌های اضافی شد.

وی بودجه امسال شهرداری را ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بیش از رقم اعلام شده محقق شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار