سردار رجب زاده:

امروز بزرگترین محور مبارزه با نظام سلطه خدمت به مردم است/جنگ ترکیبی برعلیه نظام اسلامی آخرین حربۀ استکبار است

فرمانده لشکر مردم پایه پنج نصر با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی برعلیه نظام اسلامی آخرین حربۀ استکبار است گفت: امروز بزرگترین محور مقابله با نظام سلطه خدمت رسانی صادقانه به مردم است.
کد خبر: ۹۴۵۴۶۲۹
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت جام سردار حسن رجب زاده فرمانده لشکر مردم پایه پنج نصر در همایش تجلیل از خیرین و جهادگران شهرستان تربت جام بیان کرد: گروهای جهادی به عنوان ‌سربازان بصیر خط مقدم ولایت، بهترین فرصت را برای خدمت صادقانه در کمک رسانی به محرومین و نیازمندان در اختیار دارند.

وی امروز بزرگترین محور مقابله با نظام سلطه را خدمت رسانی صادقانه به مردم دانست و ابراز کرد: دشمنان پیام انقلاب که متأثر از ایثار، مقاومت و جانفشانی امت ناب محمدی(ص) است را به خوبی درک نموده اند و جنگ ترکیبی برعلیه نظام ‌اسلامی آخرین حربه های استکبار جهانی است.

سردار رجب زاده با اشاره به نقش آفرینی سربازان ولایت در تامین و توسعه امنیت پایدار منطقه ادامه داد: به برکت خون شهدا استکبار در محاسبات خود اشتباه کردند و کاخ های ستم یکی پس ازدیگری ویران خواهد شد و امنیت پایدار در منطقه نتیجه همین تعامل، همراهی مردم و مدیران درخدمت رسانی به مردم است.

تشکیل ۲۰۰ گروه جهادی در راستای ارتقاء سند اعتلای بسیج

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت جام‌ با قدردانی از زحمات خیرین و گروهای جهادی که در حوزه محرومیت زدایی و اقتصادمقاومتی تلاش دارند گفت: بسیج سازندگی به فرمان‌رهبرمعظم انقلاب براساس نیاز کشور در سال ۷۹ برای خدمت رسانی به محرومان‌، نیازمندان و ارائه خدمات سازندگی، فرهنگی، عمرانی، اشتغالزایی و مردم یاری با حضور گروهای ‌جهادی و همراهی ‌خیرین در سپاه پاسداران تأسیس شد.

سرهنگ‌ پاسدار ابراهیم بیدل بافزود: الحمدلله گروهای جهادی خدمات شایسته ای در حوزه های مختلف به ویژه گفتمان مقاومت و تعالی بسیج انجام دادند و این تلاش های خالصانه به برکت خون شهدا همچنان ادامه دارد.

توزیع ۱۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در کرونا

وی تشکیل ۲۰۰ گروه جهادی را در راستای ارتقاء سند اعتلای بسیج دهها میلیونی با حضور زنان و مردان جهادگر بسیجی در این شهرستان برشمرد و تصریح کرد: از ابتدای شرایط کرونایی تاالان از طریق بسیج سازندگی این ناحیه ۱۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان به نیازمندان و محرومان منطقه اهداء گردید.

همچنین مدیر آموزش و پرورش تربت جام اظهارکرد: در شرایط سخت کرونا حرکت های خداپسندانه و خودجوش جهادگران نمونه بارز از اخلاص و عمل به همگام بسیجیان در جهت رفع نیاز محرومان بود.

حجت الاسلام یدالله دامن پاک با قدردانی از همراهی بسیج سازندگی، خیرین نیکوکار و مسئولان گروه های جهادی اضافه کرد: گروهای جهادی در کنار خدمات فرهنگی و رزمایش مواسات در ارتباط با هدایت ترک تحصیلان و جاماندگان از تحصیل اقدامات برجسته ای برای برگشت دانش آموزان به حوزه تحصیل برداشتند.

گفتنی است در این محفل معنوی و جهادی ازخدمات ارزنده خیرین و گروهای جهادی به همت بسیج سازندگی، گروه جهادی عمار هنرواندیشه آموزش و پرورش، خاتم الانبیا(ص) و جوانان حضرت علی اکبر(ع) با حضور فرمانده لشکر پنج نصر، ستاد امربه معروف و نهی از منکر خراسان، فرماندار، امام جمعه، مسئولان‌اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی در محل دانشگاه وحدت تربت جام بااهداء لوح سپاس تجلیل شد.

خبرنگار: مهدی حسینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها