در شهر پردنجان برگزار شد؛

سالگرد شهیدان نریمان و شمس الدین رحیمی

مراسم سالگرد شهیدان شمس الدین رحیمی و نریمان رحیمی با حضور جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا، مردم و بسیجیان در گلزار شهدای شهر پردنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۱۹۳
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدلله الحسین علیه السلام و فرا رسیدن هفته دولت به همت بسیجیان پایگاه الزهرا(سلام الله علیها) و پایگاه امام خمینی (ره) شهر پردنجان یادواره دو شهید والامقام ، شهیدان شمس الدین رحیمی و نریمان رحیمی برگزار شد.

در این برنامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان با تلاوت آیه شریفه " وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ يُقْتَلُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ وَلَٰكِنْ لَا تَشْعُرُونَ" گفت: خداوند در قرآن مجید می فرماید"و به آنان که در راه خدا کشته شوند مرده نگویید، بلکه زنده ابدی هستند و لیکن همه شما این حقیقت را درنخواهید یافت. "

وی عنوان کرد: فردی که قدم برای جهاد فی سبیل الله بر می دارد از همه دلبستگی های خود دل کنده و این بالاترین فداکاری است و خانواده او نیز چون از او دل می کّنند، همچون مجاهدین فی سبیل الله به شمار می آیند. خداوند برای رستگاری بندگانش مسیری را تعریف کرده و شهدا و خانواده آنها تمام علایق و خواسته های خود را در این مسیر قرار دادند، پس به فضل و رحمت پرودگار رستگارند.

حجت الاسلام رضایی گفت: دشمنان ملت ایران در آخرین برنامه‌های خود در قالب جنگ شناختی و نبرد اراده‌ها تلاش می‌کنند تا وجود برخی از مشکلات اقتصادی که ریشه در تفکر مدیران غیرانقلابی ادوار گذشته دارد را دلیلی بر ناکارآمدی نظام و انقلاب جلوه داده و بین مردم و نظام فاصله بیندازند در حالی که اگر نقاط مثبت و پیشرفت ها را مقایسه کنیم می فهمیم که با تمام دشمنی ها و تحریم ها در دوران انقلاب اسلامی چگونه ایران عزیزمان در مسیر بازگشت به شکوه و اقتدار با سرعت گام بر می دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار