همزمان با هفته دولت:

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در کاشمر

همزمان با نخستین روز هفته دولت و بزرگداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در کاشمر آغاز ‌شد.
کد خبر: ۹۴۵۳۳۴۶
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در کاشمر، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کاشمر امشب در مراسم آغاز توزیع هزار بسته معیشتی کاشمر که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان ادارات و سازمان ها در مجموعه ورزشی ٩دی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:  سومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه ناحیه مقاومت بسیج کاشمر در سال‌جاری از امروز همزمان با نخستین روز هفته دولت و در بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر آغاز می شود.

سرهنگ احمد رحمانی با بیان اینکه در این مرحله هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مناطق مختلف شهرستان توزیع می شود، بیان کرد: برای تهیه این تعداد بسته معیشتی ٧٠٠ میلیون تومان با کمک بسیج سازندگی، خیرین و مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

وی یادآور شد: برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی و مرغ اقلام هر یک از بسته‌ها به ارزش ٧٠٠ هزار تومان است که تا پایان هفته دولت بر اساس شناسایی انجام شده توزیع می‌شود.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با اذعان به اینکه بسیج و سپاه و همواره در تمامی عرصه‌های انقلاب و نظام در کنار مردم بوده است و به این حضور افتخار می‌کند، تصریح کرد: در دو مرحله قبلی توزیع بسته‌های معیشتی در کاشمر ٣ هزار و ٢۵٠ بسته اقلام غذایی به ارزش ٢ میلیارد تومان توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم در سایه کمک‌های مؤمنانه خیرین و نیکوکاران شاهد زدودن چهره فقر از نیازمندان جامعه باشیم.

 امام جمعه کاشمر نیز در این مراسم با قدردانی از دست‌اندرکاران امر برگزاری رزمایش‌های مؤمنانه گفت: در شرایط کنونی نیازمندان به این بسته‌های معیشتی نیاز دارند که امیدواریم این حرکت مومنانه به عنوان یکی از سنت‌های حسنه اهل بیت بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد. 

حجت الاسلام جواد طاهری اذعان کرد: اگرچه دشمن با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی سفره و معیشت مردم را نشانه رفته است، اما خوشبختانه سپاه و بسیج در سایه همراهی و مشارکت خیرین و نیکوکاران توانسته در این عرصه ورود پیدا کند و بخشی از نیاز نیازمندان را با بسته‌های معیشتی تامین کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها