فرماندار تربت جام در نشست خبری همزمان با هفته دولت خبر داد:

۷ هزار و ۶۵۳ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در تربت جام/بهره برداری از ۲۵ پروژه عمرانی در هفته دولت

فرماندار تربت جام با اشاره به ۷هزار و ۶۵۳ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در تربت جام گفت: ۲۵ پروژه عمرانی با صرف هزینه بیش از ۸۲ میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۴۵۳۲۹۳
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت جام حسین جمشیدی فرماندار تربت جام در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و‌ خاطره شهیدان رجایی و‌ باهنر بیان کرد: ۱۵۷ برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی ، ورزشی، کشاورزی، درمانی و عمرانی در این شهرستان به مناسبت هفته دولت اجرا می شود.

وی در همین راستا اضافه کرد: ۲۵ پروژه عمرانی با صرف هزینه بیش از ۸۲ میلیارد تومان اعتبار با حضور مردم و مدیران این شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

فرماندار تربت جام با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن و مکلف بودن ‌دولت سیزدهم برای تامین مسکن محرومین و قشر متوسط جامعه گفت: تاکنون ۷ هزار و ۶۵۳ متقاضی در شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام‌ کردند که بیش از ۴ هزار ۵۰۰ متقاضی در شهر تربت جام و مابقی از بخش های نصرآباد، نیلشهر و سمیع آبادهستند.

جمشیدی با اشاره به تامین زمین ادامه داد: تا الان ۱۲۰ هکتار زمین برای ساخت واحد ها احداثی طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است که با هماهنگی و پیگیری هایی صورت گرفته واحدها طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در دو طبقه احداث می شود.

وی مهمترین دغدغه شهرستان را راه اندازی کارخانه شیشه برشمرد و ابراز کرد: با پیگیری های انجام شده استاندار خراسان رضوی پس از بازدید و برگزاری جلسات متعدد با مدیران‌ عامل بانک ها مبلغ ۴۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به شهرستان تخصیص دادند که این مبلغ برای ۷ پروژه هزینه می شود.

خبرنگار: مهدی حسینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها