اردوی پایانی دوره تکمیلی گردان ۱۱۶ دشتستان برگزار شد

به نقل از روابط عمومی تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر، اردوی پایانی دوره تکمیلی گردان ۱۱۶ امام حسین (ع) شهرستان دشتستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۹۱۵
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، به نقل از روابط عمومی  تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر، ویژه برنامه اردوی پایان دوره تکمیلی  گردان ۱۱۶ امام حسین (ع) شهرستان دشتستان تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار شد.

 

فرمانده گردان ۱۱۶ امام حسین (ع) شهرستان دشتستان تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) اظهار داشت: در این اردوی سه روزه بسیجیان گردان ۱۱۶ امام حسین (ع) شهرستان دشتستان به صورت عملی به اجرای تمرین های تاکتیکی پرداختند.

 

وی اقامه نماز جماعت ، برگزاری دعا ونیایش وکلاسهای عقیدتی را از برنامه های جنبی اردوی بسیجیان در اردوگاه آیت الله بهائدینی عنوان کرد.

 

فرمانده گردان ۱۱۶ امام حسین (ع) شهرستان دشتستان اضافه کرد: این نیروها قبلا به مدت ۳۰ روز به صورت تئوری آموزشهای بسیج را گذرانده اند و در پایان یک اردوی پایان دوره تکمیلی که به صورت عملی و در مدت سه شبانه روز در اردوگاه آیت الله بهائدینی برگزار شد.

 

این فرمانده اضافه کرد: در این برنامه که تمامی بسیجیان شرکت کننده در دوره تکمیلی و رزمندگان و نیرو‌های وظیفه این گردان حضور داشتند مطالب و مواردی که در طی مدت ۳۰ روزه به صورت تئوری آموزش داده شده بود به صورت عملی با بسیجیان کار شد.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار