خبرهای داغ:
به مناسبت روز مقاومت اسلامی صورت گرفت

صعود تیم کوهنوردی بسیج خراسان جنوبی به ارتفاعات خراسان رضوی

سرتیم کوهنوردی بسیج خراسان جنوبی در صعود ارتفاعات خراسان رضوی گفت: برنامه استانی کوهنوردی در ارتفاعات خراسان رضوی برای اولین بار به مناسبت روز مقاومت اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۷۵۰
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، تیم کوهنوردی بسیج استان برای اولین بار به مناسبت روز مقاومت اسلامی به ارتفاعات خراسان رضوی صعود کرده است.

سعید مقدس زاده با سابقه ۲۰ سال کوهنوردی حرفه ای، رئیس هیئت کوهنوردی وصعود‌های ورزشی باغ شهر اسلامیه و حدود ۸ سال بسیجی فعال گردان امام حسین وبیت المقدس است سرتیم کوهنوردی بسیج استان در صعود به ارتفاعات خراسان رضوی را بوده است.

مقدس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: برنامه استانی کوهنوردی در ارتفاعات خراسان رضوی برای اولین بار به مناسبت روز مقاومت اسلامی (۲۳مرداد) برگزار شد.

وی اضافه کرد: در حالیکه قرار شد در این برنامه از هر شهرستان یک نفر بسیجی فعال شرکت کند، اما از تعدادی از شهرستان‌ها هیچ کسی حضور نداشت و در مجموع تعداد شرکت کنندگان ۸ نفر از شهر‌های باغ شهر اسلامیه، بیرجند، خوسف، زیرکوه، طبس و درمیان بوده است.


رئیس هیئت کوهنوردی وصعود‌های ورزشی باغ شهر اسلامیه گفت: صعود قله شیرباد بام خراسان رضوی ساعت ۶ صبح ۲۳ مرداد ماه جاری انجام شد.

سرتیم کوهنوردی بسیج استان در صعود ارتفاعات خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه به مناسبت روز مقاومت اسلامی دورهم جمع کردن بسیجیان استان‌های مختلف با روحیات و تجربه‌های متفاوت از جمله ایجاد همدلی، دوستی وتشویق بیشتر به ورزش کوهنوردی بوده است.

وی عنوان کرد: رهبر عزیزمان تاکید زیادی به شرکت در ورزش کوهنوردی بویژه به صورت همگانی داشتند، چون کوه نشانه مقاومت و ایستادگی است.

مقدس زاده با تاکید بر اینکه کوهنوردی ورزشی سالم و مفید است افزود: کوهنوردی فواید زیادی دارد و علاوه بر اینکه از نظر جسمی و روحی سلامتی برای ما به ارمغان می‌آورد، انسان را به خدا نزدیکتر می‌کند.

وی درپایان متذکر شد: از مسئولین و متولیان ورزشی انتظار داریم برای تشویق  جوانان به ورزش کوهنوردی در وهله اول خودشان شرکت کنند و سپس امکانات بیشتر دراختیار کوهنوردان وعلاقه‌مندان به این ورزش قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار