طواف پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم در بارگاه ملکوتی امام هشتم

پیکر پنج شهید مدافع حرم تازه تفحص شده در حرم مطهر امام مهربانی‌ها طواف داده می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۴۸۳۸۹
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، هم‌زمان با سومین روز از ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش، مشهد مقدس میزبان پیکر پاک پنج شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون خواهد بود.

 

پیکر مطهر این شهیدان که در مناطق حلب، خان طومان و مورک سوریه تفحص شده است ساعت 18 روز دوشنبه دهم مرداد ماه جاری با حضور عزادارن حسینی بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از میدان شهدا به سمت بارگاه ملکوتی امام هشتم تشییع می‌شوند.

 

همچنین پیکر مطهر این شهیدان پس از اقامه نماز و طواف در حرم امام رضا (ع) جهت خاکسپاری در جوار هم‌رزمان شهیدشان به زادگاهشان منتقل خواهد شد.

 

شهیدان والامقام عبدالله اسکندری، عباس آسمیه، مصطفی تاش موسی، رحیم کابلی و محمد امین کریمیان به ترتیب در سال های 1337، 1368، 1348، 1342 و 1373چشم به جهان گشودند و در سال های 93، 94و 95 در مناطق عملیاتی سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

 

گفتنی است شهید عبدالله اسکندری از جانبازان سرافراز 8 سال دفاع مقدس بوده و از سال 1388 تا 1392 عنوان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، در سوابق درخشان این شهید افتخار آفرین به چشم می خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار