فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

سپاه پاسداران محصول ۴۳ سال جهاد در میدان‌های سخت است

سردار کریمی گفت: سپاه پاسداران محصول ۴۳ سال جهاد در میدان های سخت است که با مولفه های ایمان، عمل صالح، و ولایتمداری به دست آمده و امروز پاسداران غیور برای حفظ امنیت و آرامش مردم تا پای شهادت در میدان نبرد حضور دارند.
کد خبر: ۹۴۴۷۱۴۳
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی،سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در آیین جشن ازدواج خانواده‌های سپاه روح الله اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی دشمنان اسلام امروز روبه زوال و نابودی هستند و مکتب امام خمینی (ره) هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست و به حق، امام خمینی (ره) روح الهی بود و امام متعلق به بشریت و افتخار جهانی است.
 
وی افزود: دشمن امروز در برابر اقتدار و عظمت انقلاب و ملت ایران هیچ غلطی نمی تواند کند و منطق انقلاب اسلامی قوی شدن است و راه عزت و کرامت با قوی شدن در همه ابعاد است.
 
سردار کریمی با بیان اینکه بزرگترین پشتیبان انقلاب اسلامی مردم هستند ، گفت: به همین جهت دشمنان جنگ ترکیبی و جدایی ملت از نظام اسلامی را در دستور کار گذاشته اند و لذا جهاد امروز، جهاد امیدآفرینی و تقویت اراده ها است و به فضل الهی غلبه نهایی بر دشمنان نزدیک است.
 
وی ادامه داد: رسیدن به تمدن نوین اسلامی از آرمان های انقلاب اسلامی است و برای رسیدن به تمدن سازی نیازمند ایران قوی هستیم و خوشبختانه ایران اسلامی در طی ۴۳ سال گذشته به پیشرفت ها و دستاوردهای بسیاری رسیده و امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و باید مسیر اقتدار در گام دوم شتابنده ادامه داشته باشد.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه برای رسیدن به ایران قوی نیازمند کار، تلاش، روحیه جهادی و انقلابی هستیم، گفت: یکی از مهمترین ضرورت های ادامه مسیر اقتدار و رسیدن به ایران قوی در همه ابعاد همراهی نسل جوان و نوجوان با حرکت تمدنی در گام دوم است و از الزامات این همراهی تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب و حماسه های هویت ساز برای نسل جوان و نوجوان است.
 
وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران محصول ۴۳ سال جهاد در میدان های سخت است که با مولفه های ایمان، عمل صالح، و ولایتمداری به دست آمده و امروز پاسداران غیور برای  حفظ امنیت و آرامش مردم تا پای شهادت در میدان نبرد حضور دارند.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
آخرین اخبار