خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

همدان از استان‌های پیشرو در عرصه مطبوعات به سبک نوین است

همدان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: همدان بر اساس داده‌های آماری و شواهد تاریخی، از استان‌های پیشرو کشور در عرصه مطبوعات به سبک نوین و فعالیت‌های رسانه‌ای است.
کد خبر: ۹۴۴۶۹۶۹
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود ویژه در جلسه اخلاق و دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار کرد: رسالتی که بر عهده رسانه‌های داخلی است، در بیانیه گام دوم انقلاب که بررسی می‌کنیم به مراتب مهم‌تر و سنگین‌تر از گذشته بوده و با توجه به نقش و تاثیرگذاری آنها در گام دوم موثر است.

وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال‌های اخیر، رسانه‌ها نیز همچون سایر مجموعه‌های فرهنگی و هنری از این موضوع آسیب دیدند که به رغم آن و به علت دغدغه‌مندی نسبت به مسائل کشور و استان، رسانه‌ها میدان را خالی نکردند و همچنان در این مسیر ثابت قدم ایستاده و تاثیرگذار بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: همدان بر اساس داده‌های آماری و شواهد تاریخی، از استان‌های پیشرو کشور در عرصه مطبوعات به سبک نوین و فعالیت‌های رسانه‌ای است.

وی با بیان اینکه این روند پیشتازی همچنان ادامه دارد و رسانه‌های استان همدان در غرب کشور از نظر تعداد با سه روزنامه و چندین هفته‌نامه، ماهنامه و مجموعه‌های مختلف گاهنامه و پایگاه خبری و خبرگزاری‌ها در مقایسه با استان‌های مجاور همچون نگینی می‌درخشد.

ویژه ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار، با اشاره به تلاش و خدمات خبرنگار این هفته را فرصتی برای قدردانی از این قشر نخبه و اثرگذار دانست و ابراز کرد: امسال هم با محوریت خانه مطبوعات، مجمع صنفی مطبوعات، سازمان بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان برای خبرنگاران و اهالی رسانه برنامه‌هایی تدارک دیده شده است و بسیج رسانه در پشتیبانی از اصحاب رسانه اقدامات شایسته‌ای انجام داده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز  در این دیدار گفت: ظرفیت رسانه‌ای استان بسیار بالا است چرا که رسانه‌ها کارهای ماندگار و تاثیرگذاری در عرصه‌های مختلف انجام داده‌اند.

ناصر قوامی مشفق ادامه داد: همدلی و تلاش برای رشد و توسعه استان از ویژگی‌های بارز رسانه‌ها و اصحاب مطبوعات استان همدان است.

محمدرضا خوش گفتار مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های رسانه‌ای استان و همچنین برنامه‎های بزرگداشت هفته خبرنگار پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار