خبرهای داغ:
حاجی بابایی خبر داد؛

برپایی جشنواره مطبوعات غرب کشور در همدان

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: جشنواره مطبوعات غرب کشور در همدان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۴۶۶۳۰
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی بابایی در جشن بزرگ کرامت قلم که در اردوگاه فجر برگزار شد، ضمن تبریک روز قلم، اظهار کرد: مهم‌ترین عامل رشد انسان، قرآن است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف و رکن رکین یک پیامبر و یک پیام‌رسان این است که تبلیغش مبّین و روشن باشد، افزود: هیچ تاریکی در قرآن وجود ندارد؛ پیام پیامبر اسلام (ص) هیچ ابهامی ندارد هر چقدر پیام رساتر، شفاف‌تر و عمیق‌تر باشد بهتر است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در خبر هم عدالت شرط است یعنی اگر خبری را که می‌رسانیم قد و قواره خبر به اندازه آن خبر نباشد ظلم است و بیش از آن هم باشد ظلم است.

وی بیان کرد: مجموعه خبری ما در همدان بسیار آبرومند است و انصافا خیلی خبرها را لحاظ می‌کنند و حرمتی وجود دارد.

حاجی بابایی ادامه داد: باید ببینیم خروجی کار به نفع کشور و استان و به نفع مردم است و اگر هست حتما کمک کنند اگر نیست به شکلی هدایت کنیم که کار به آن سمت حرکت کند و همه ما موظف هستیم کاری برای مردم انجام دهیم.

وی گفت: از شما خواهش می‌کنم یک نهضت برای خدا راه بیندازید که ۵۰ هزار واحد مسکونی طرح مسکن ملی را بسازیم و شما اصحاب رسانه میدان‌دار این کار شوید چرا که این کار بسیار بزرگ است و تاکنون ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر ثبت کرده‌اند که تعداد بسیار کمی است؛ باید وام‌های بلندمدت برای این کار در نظر بگیریم که مردم بتوانند در طرح ملی مسکن ثبت نام کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جشنواره مطبوعات غرب کشور گفت: با وزیر ارشاد صحبت شد که جشنواره مطبوعات غرب کشور را در همدان اجرا کنیم که پذیرفته شد و قرار است این جشنواره در همدان برگزار شود که بسیار اثربخش خواهد بود.

وی افزود: برخی مطبوعات ما دست بلندی در استان‌ها دارند؛ اگر این را توانستیم اجرا کنیم جایگاه استان بیشتر مشخص می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار