فرماندار شهرستان صالح‌آباد تأکید کرد:

معیار سنجش همگان عبور از فتنه‌های آخرالزمانی است/برخی تریبون داران مخاطب بایدهای انجام‌نشده‌اند

فرماندار شهرستان صالح‌آباد با انتقاد از برخی تریبون داران که مخاطب بایدهای انجام‌نشده‌اند تأکید کرد: با توکل بر خدا و اتکا به توان داخلی بر مشکلات اقتصادی فائق می‌آییم، چراکه معیار سنجش مردم و مسئولان عبور از فتنه‌های آخرالزمانی است.
کد خبر: ۹۴۴۶۵۸۰
|
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت جام، محمد علیمردانی فرماندار شهرستان صالح‌آباد در اولین یادواره پزشک مدافع سلامت شهید محمد جمعه رنجبر در تربت‌جام اظهار کرد: مردم غیور ایران تا استقرار انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل رنج‌ها و مشقت‌های فراوانی را از سوی دشمنان قسم‌خورده این نظام ولایی متحمل شدند که در ادوار تاریخ کمتر نمونه دارد.
وی بیان کرد: در اوایل دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همین مردم باهمتی غیرقابل وصف در مقابل حمله و تجاوز آشکار اشغالگران خارجی محکم ایستادند تا ذره‌ای از گردوغبار این تجاوز وحشیانه تمامیت ارضی کشور عزیزمان را خدشه وارد نکند.
وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس هم شیرمردانی از این خطه با اتحاد و همبستگی سایرغیورمردان این مرزوبوم، باجان و دل پای آرمان‌های اصلی این انقلاب و نظام ولایی جانانه ایستاده‌اند و دشمن زبون را در پشت مرزها حقیقی و معنوی کشور زمین‌گیر کردند.

داعش مولود یهود و نصاراست

فرماندار شهرستان صالح‌آباد، جنگ عقیدتی، مذهبی، ساختگی و بی‌هویت داعش باهدف نابودی ایران و حرم اهل‌بیت (ع) در عراق و سوریه را بخش دیگر از پازل فتنه‌انگیزی استکبار جهانی برشمرد و تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای از مسلمان تندروی وحشی مولود یهود و نصارا، دست به قتل‌عام و کشتار وحشیان مسلمین زدند که به‌فرمان رهبر معظم انقلاب و به فرماندهانی حاج قاسم سلیمانی این فتنه هم در نطفه خفه شد.

علیمردانی با گرامیداشت یاد و خاطره مدافعان حرم خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم باایمان و اخلاص پاک قلبی در دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) مظلومانه شهید و جانباز شدند که در آن ایام نیز غریبانه تشییع گردیدند اما پیروزی بزرگی را برای جهان اسلام به ارمغان آوردند.

وی تنها راه برون‌رفت از این جنگ تمام‌عیار بیولوژیکی را عمل به شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اتکا به دانش داخلی دانست و گفت: شیوع ویروس منحوس کرونا فتنه دیگر دشمن از نوع دست‌ساخته بشری است که جان و معیشت مردم را مخاطره به انداخت، اما باوجود همه تحریم‌ها و با تلاش مجاهدانه دانشمندان و مدافعان سلامت همانند شهید رنجبرها این تلاطم هم فروکش کرد.

برخی تریبون داران مخاطب بایدهای انجام‌نشده‌اند

فرماندار صالح آباد با انتقاد به برخی از تریبون به دست‌ها که اعتماد مردم را برشانه یدک می‌کشند و پاسخ‌گوی اعمال و رفتارشان نیستند، متذکر شد: چرا با صدا بلند دیگران را امرونهی و مخاطب بایدهایی که می‌بایست تابه‌حال انجام می‌دادید و ندادید، قرار می‌دهید. این دولت همان قوانین را اجرا می‌کند که شما وضع کردید پس اگر قانون اشکال دارد، شما هم بی مشکل نیستید چراکه در پی اصلاح قانون برنیامدید و با زیر سئوال بردن خدمات دولت و نظام پی منافع شخصی و حیات سیاسی خود هستید.

وی با ابراز امیدواری از روند اصلاح ساختار اقتصادی کشور گفت: از صبر، متانت و بزرگواری ملت بابت همه کاستی‌ها و کدورت‌ها به‌ویژه معیشت مردم خجالت‌زده‌ایم، اما با توکل بر خدا و اتکا به توان داخلی بر مشکلات اقتصادی فائق خواهیم آمد چراکه عبور سالم از فتنه‌های آخرالزمانی معیار سنجش همه مسئولان و مردم است.

علیمردانی با اشاره به اینکه باید از مسئولیتی که بر دوش داریم لحظه‌ای غفلت نکنیم تا شرمنده خون شهیدان نشویم تأکید کرد: حضور در بزرگداشت شهدا و میان مردم بودن بار سنگینی را بر دوش ما مدیران ‌می‌گذارد و باید به مردم نشان دهیم که همانند مدافعان سلامت مرد میدان و عمل هستیم که در شرایط سخت و مرگبار کرونایی خدمت صادقانه به بیماران کرونایی را ترک نکردند.

گفتنی است: دکتر محمد جمعه رنجبر در سال ۱۳۴۶ در روستای «امان‌محمد» تربت‌جام متولد شد و در ۲۴ تیر سال ۹۹ حین خدمت‌گزاری و مداوای بیماران‌ کرونایی درگیر ویروس منحوس کرونا شد و پس از ۱۵ روز بستری در بیمارستان‌ها به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها