بزرگترین رویداد ورزشی ورزش های پهلوانی کشور در بردسکن

بزرگترین رویداد ورزشی ورزش های پهلوانی و باستانی کشور در بردسکن با حضور برترین های ورزش پهلوانی کشور در گود روباز ۷ هزار نفری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۶۵۷۴
|
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، بزرگترین رویداد ورزشی ورزش های پهلوانی و باستانی کشور در بردسکن با حضور برترین های ورزش پهلوانی کشور در گود روباز ۷ هزار نفری این شهرستان برگزار شد.

محمد دانشور ثانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن با تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر بردسکن و فرمانداری شهرستان اظهار کرد: بیش از 485 نفر ورزشکار از 23 استان کشور و 20 شهرستان وارد بردسکن شده اند و شبی خاطره انگیز را در حضور بیش از ۷ هزار نفر علاقمند بردسکنی با حرکات نمایشی و پهلوانی و با شرکت پهلوان نامی کشور، پهلوان طالقانی و جواهری مدیر کل ورزش و امور جوانان استان خراسان رضوی اجرا کردند.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان بردسکن با بیان اینکه یازدهمین دوره همایش ورزش های پهلوانی امسال در بردسکن در حالی برگزار شد، که در دو سال گذشته به جهت بیماری کرونا نتوانستیم برگزار کنیم افزود: ورزشکاران حاضر در همایش یازدهم بردسکن، طی دو روز حضور در بردسکن از سطح شهر و دیگر اماکن این شهرستان بازدید داشتند.

وی هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ پهلوانی دانست و شهرستان بردسکن را یکی از قطب‌های ورزش زورخانه ای و پهلوانی در کشور نام برد.

شب گذشته در یک مراسم معنوی با نوای «یاعلی» مرشدان نامی کشور از جمله مرشد کفاش زاده رئیس هیات های ورزشی باستانی و زورخانه ای شهرستان بردسکن و دیگر مرشدان از استانهای دیگر در گود روباز پارک ولیعصر (عج) بردسکن با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر بردسکن برگزار شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها