فرمانده سپاه میانه:

سپاه به تاسی از مولای متقیان در خدمت ضعفای جامعه است

تبریز- فرمانده سپاه میانه در آیین توزیع ۳۰۰۰ بسته کمک مومنانه گفت: سپاه به تاسی از مولای متقیان در خدمت ضعفای جامعه است.
کد خبر: ۹۴۴۵۲۱۶
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی خدمت به خلق الله را تنها راه نزدیکی به خدا دانست و اظهار داشت: شهدا برای نجات مستضعفان جامعه از یوغ استکبار و استبداد، در لحظه به لحظه انقلاب اسلامی ایفای نقش کرده و جان خویش را در این راه فدا کردند و اکنون دستگیری از نیازمندان و ضعفای جامعه، وظیفه ماست.

   وی با اشاره به خدمات سپاه و بسیج در لبیک گویی به فرمان رهبر فرزانه انقلاب در قالب جمع آوری و توزیع کمکهای مومنانه و دیگر خدمات در جهت کاهش آلام مردم، بیان کرد: با توزیع ده ها هزار بسته کمک مومنانه، ده ها هزار بسته گوشت و غذای گرم، و ده ها خدمات دیگر، در تلاشیم تا گوشه ای از پشتیبانی ها و وفاداری های این مردم مستضعف به انقلاب اسلامی را جبران کنیم.

   فرمانده سپاه میانه از تهیه و توزيع چندین دست کمک جهیزیه در کنار این کمک های مومنانه بمناسبت گرامیداشت دهه غدیر خبر داد و افزود: علاوه بر اینها ۱۳ خانه محروم نیز با پیشرفتی بالغ بر ۶۰ درصد در روستاهای محروم میانه توسط بسیجیان گروه های جهادی حوزه های مقاومت در حال اجراست.

   حجت‌الاسلام عبدالله محمدی امام جمعه میانه نیز در این آیین ضمن تقدیر از همت والا و فعالیت‌های محرومیت زدایانه سپاه و بسیج، روز غدیر را روز خدمت به خلق الله و به یاد ماندنی ترین و مهمترین اعیاد مسلمانان عنوان کرد. 

سپاه به تاسی از مولای متقیان در خدمت ضعفای جامعه است

   به همت بسیج سازندگی سپاه میانه و با رمز یا علی بن ابیطالب علیه السلام، بیش از ۳۰۰۰ بسته معیشتی کمک های مومنانه بمناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت در بین نیازمندان میانه توزیع شد.

ارسال نظرات