خبرهای داغ:

همایش نقش اقشار بسیج در کمک به تحقق دولت اسلامی برگزار شد

با حضور استاندار سمنان و نماینده ولی فقیه در استان ، همایش نقش اقشار بسیج در تحقق دولت اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۴۱۳۱
|
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت : امروز کشور ما در جنگ رسانه ای با دشمنان قرار دارد و وظیفه ی ما نشان دادن دستاورد های دولت است.
وی افزود : دشمنان با رسانه های خود به دنبال سیاه نمایی دستاورد های دولت هستند و مردم باید در این شرایط صبوری کنند و امید به آینده داشته باشند .
وی تصریح کرد : دشمن به دنبال این است تا جوانان کشور ما را گمراه کنند و در این شرایط باید مراقب باشند تا فریب دشمنان را نخورند و باید به دولت کمک کنیم تا زمینه های ایجاد دولت اسلامی محقق شود .
سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در این همایش گفت : امروز وضعیت آمریکا در دنیا نشان می دهد که آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به افول هستند.
وی افزود : امروز دولت مسیر درست و رو به رشدی را می پیماید و در تلاش هستند تا مشکلات اقتصادی را رفع کنند و تکلیف اقشار بسیج، کمک به مجموعه دولت در ابعاد مختلف است.
سردار دامغانی تصریح کرد: امروز ما نیاز داریم مردم سالاری دینی به صورت عملیاتی اجرا شود و نخبگان باید نقش خود را در این راستا ایفا کنند .

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان نیز در این همایش گفت : دشمنان کشور ما همواره به دنبال ضربه زدن به کشور ما هستند و خوشبختانه نسل جوان ما همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند .

وی افزود :برای تحقق دولت اسلامی باید دشمن را به خوبی بشناسیم و به دیگران بشناسانیم و این کار از طریق جهاد تبیین محقق می شود.

وی تصریح کرد : وظیفه ی ما این است که دستاورد های انقلاب را بشناسیم و آن ها را برای مردم تبیین کنیم و این یکی از وظایف مهم جامعه نخبگانی ما است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی افزود : برای حل مشکلات کشور همه باید با هم متحد باشیم تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم .

 هاشمی استاندار سمنان نیز در این همایش گفت : بسیج در هر کاری که وارد شده منشأ خبر و برکت بوده و خدمات فراوانی انجام داده است که نمونه های آن در رفع محرومیت از نقاط مختلف استان مشاهده می شود .

وی افزود : در حوزه استانی این آمادگی وجود دارد که برای پشتیبانی تحقق هیئت های اندیشه ورز اقدام شود تا به اهداف خود در جهت ایجاد دولت اسلامی دست یابیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار