دیدار با خانواده شهید حادثه مکه در «زاهدان»

به مناسبت گرامیداشت هفتمین سالگرد شهید حادثه سقوط جرثقیل درمکه مکرمه، مدیر کل بنیاد شهید سیستان و بلوچستان با خانواده شهید «محمد هاشم زهی» دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۴۴۱۱۳
|
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت هفتمین سالگرد شهید حادثه سقوط جرثقیل درمکه مکرمه مدیر کل بنیاد شهید سیستان و بلوچستان با هیئت همراه با همسر و دختر «شهید هاشم زهی» در شهرستان زاهدان دیدار کرد.

در این دیدار، محمد ناظری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید«محمد هاشم زهی» اظهار داشت: این شهید بزرگوار، تنها شهید حادثه مکه مکرمه استان سیستان و بلوچستان است که این دیدار با هدف تکریم از خانواده معظم شهید، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و در بین نسل جوان انجام شده است.

وی افزود: این شهید بزرگوار در سال ۱۳۹۴ در حال انجام مناسک حج و طواف خانه خدا بر اثر سقوط جرثقیل دعوت حق را لبیک گفت.

ناظری ادامه داد: به لطف خدا امسال بعد از سه سال وقفه به جهت شیوع ویروس کرونا، مناسک حج انجام و زائران بیت الله الحرام به سرزمین وحی اعزام شدند که یکی از این زائران از سیستان و بلوچستان «کیان هاشم زهی » فرزند شهید محمد هاشمزهی است.

مدیر کل بنیاد شهید استان با اشاره به این که شهدا افراد منتخب و برگزیده الهی هستند، گفت: شهادت در کنار خانه خدا آن هم در مقام ابراهیم مرگی باعزت و شهادتی بالاتر و با افتخار تر از این نیست.

این مسئول ادامه داد: این شهید از پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی در شهرستان خاش بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار