باید به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بیشتر توجه شود

کمیلی گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه امروزیکی از ضرورت ها است که دشمنان انقلاب در تلاش هستند تا با کمرنگ جلوه دادن ارزش های اسلامی به اهداف شوم خود برسند.
کد خبر: ۹۴۴۴۱۴۴
|
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸

فاطمه کمیلی، مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: دین مبین اسلام، در راستای حفظ شعائر اسلامی و لزوم رعایت شئونات اخلاقی و دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خصوصا رعایت حجاب و عفاف و حدود شرعی حجاب، تاکیدات مکرری داشته و دارد.

کمیلی با بیان اینکه حفظ آرامش و امنیت روانی جامعه اولویت اصلی است اظهار کرد: دشمن با فریضه عفاف و حجاب در حال مبارزه آشکار است و هر کس در راستای تضعیف ارزش های جامعه گام بردارد در زمین دشمن بازی کرده است.

وی بیان کرد: هدف دشمن از جنگ نرم و استحاله فرهنگی بی تفاوت کردن مردم نسبت به ارزش های دینی و آلوده کردن جامعه است.

این مسئول ادامه داد: ما نیز باید با توجه به اینکه دشمن به ارزش های اسلام و مبانی اعتقادی و مذهبی جوانان ما حمله کرده از این رو باید به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بیشتر توجه شود.

مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه امروز را، یکی از ضرورت ها عنوان کرد و گفت: دشمنان انقلاب در تلاش هستند تا با کمرنگ جلوه دادن ارزش های اسلامی به اهداف شوم خود برسند.

کمیلی با تاکید بر این مطلب که اگر هر فرد اخلاق خود را در جامعه کنترل کند حجاب و عفاف نیز در جامعه رونق خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: اگر در جامعه عفاف و حجاب نهادینه شود، خیلی از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی برطرف می‌شود .دشمنان می خواهند با گرفتن این موارد به اهداف خود برسند.

وی ادامه داد: ارج نهادن و توجه کردن به حجاب و عفاف به عنوان فرهنگ اسلامی و قرآنی برای مقابله با هجمه های فرهنگی غرب ضروری است.

وی اظهار داشت: در همین راستا نشست سبک زندگی اسلامی به مناسبت اولین روز از هفته عفاف و حجاب در سالن اجتماعات بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) با سخنرانی حجه الاسلام محبی معاون فرهنگی اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه وامام جمعه معزز زاهدان به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان برگزار شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار