اطلاعیه شبکه دامپزشکی کاشمر بمناسبت عید سعید قربان

سعید خانزاده،رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشمر ضمن تبریک پیشاپیش عید قربان گفت: تمهیدات لازم در خصوص نظارت‌های بهداشتی توسط پنج اکیپ ثابت و سیار و خدمات کشتارگاهی رایگان به همت شهرداری کاشمر در روز عید قربان فراهم شده است.
کد خبر: ۹۴۴۳۵۲۲
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی،سعید خانزاده،رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشمر ضمن تبریک پیشاپیش عید قربان گفت: تمهیدات لازم در خصوص نظارت‌های بهداشتی توسط پنج اکیپ ثابت و سیار و خدمات کشتارگاهی رایگان به همت شهرداری کاشمر در روز عید قربان فراهم شده است.

 

دکتر خانزاده اظهار داشت در این راستا و به منظور اطمینان شهروندان از سلامت گوشت و آلایش خوراکی مصرفی و سلامت دام‌های قربانی، شبکه دامپزشکی کاشمر با اجرای طرح ضربتی نظارت بهداشتی و با تجیهز و ساماندهی 2 اکیپ‌ ثابت و 3 اکیپ سیار با همکاری شهرداری به صورت کاملاً رایگان و با بهره گیری از پرسنل فنی و متخصص در عید سعید قربان جهت نظارت بهداشتی و خدمات کشتارگاهی رایگان به شهروندان به حال آماده باش است.

 

وی با بیان اینکه گوشت قربانی قبل از مصرف باید ۲۴ ساعت در یخچال نگهداری شود، گفت: این کار انتقال عوامل بیماری زا را به حداقل می رساند و در این راستا از مردم می خواهیم با مراجعه به کشتارگاه های دام واقع در کیلومتر 5 جاده خلیل آباد در روز عید قربان ، نسبت به کشتار دام نذری خود اقدام کنند.

 

دکتر خانزاده یادآور شد، همشهریان گرامی همچنین میتوانند با مراجعه به اکیپ‌های دامپزشکی مستقر در شبکه دامپزشکی، یا با شماره تلفن 55227313 که به منظور دریافت گزارشات در منزل از سلامت دام قربانی اطمینان حاصل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها