خبرهای داغ:
سردار ظفری:

نویسندگان حوزه ادبیات پایداری نباید از نقد بترسند

همدان-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: نویسندگان حوزه ادبیات پایداری نباید از نقد بترسند.
کد خبر: ۹۴۴۳۴۲۸
|
۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی ظفری در سلسله نشست‌های تخصصی نقد کتاب دفاع مقدس با عنوان «میعاد قلم» که به مناسبت گرامیداشت روز قلم با حضور استاد علی رستمی، پیشکسوتان دفاع مقدس و نویسندگان در باغ موزه همدان برگزار شد، اظهار داشت: نویسنده حوزه ادبیات پایداری باید دارای اراده‌ای قوی باشد.

وی با بیان اینکه وقتی ما در حوزه رسالت ورود پیدا می‌کنیم تا آخر نباید بترسیم چراکه اگر ترسیدیم آن کار عظمت پیدا نمی‌کند، افزود: انتقال اخلاق و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بر عهده نویسندگان ادبیات پایداری است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ادامه داد: نویسندگان حوزه ادبیات پایداری نباید از نقد بترسند چراکه ممکن است کسی معرفت و شناخت نداشته باشد و کتاب را نقد کند و گاهی از جانب پیشکسوتان هم این اتفاق می‌افتد اما اینکه فرد جرأت داشته باشد و در این عرصه ورود پیدا کند بسیار قابل تقدیر است.

وی گفت: افراد تا بزرگ نشوند، جامعه بزرگ نمی‌شود و علت اینکه بزرگان و رهبران دینی ما در طول تاریخ موفق به پیشبرد اهداف خود نشدند این است که ما یک شخص را بزرگ داشتیم و در کنار آن افراد دیگر بزرگ نشدند.

سردار ظفری بیان کرد: پیشکسوتان به افراد اجازه دهند بزرگ شوند، زیرا بزرگ شدن حق هر فردی است؛ همچون یک کودک که به مرور زمان از لحاظ جسمی و عقلی رشد می‌کند و جوانان هم سعی کنند به سمت تکامل پیش بروند و هیچ وقت از حرف‌های دیگران ناراحت نشوند و در این راه باید شجاعت و اخلاص خود را تقویت کنند.

در ادامه کتاب «نامه سرخ ماه» نوشته لیلا عبهری، خاطرات «مهدی حیدری» کارمند و نامه‌رسان سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در همدان که در سال ۹۶ چاپ شده امروز مورد نقد و بررسی قرار گرفت و در پایان کتاب «صاحب دل بی دل» نوشته مریم سلیمی هیزجی خاطرات داستانی و مستند شهید محمد گودرزی رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار