معاون خدمات شهری شهرداری خورموج

صفت شجاعت برای آتش نشانان یک نشان بسیار با ارزش است

نشست هم اندیشی معاونت خدمات شهری شهرداری خورموج با آتش نشانان
کد خبر: ۹۴۴۳۲۲۰
|
۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی: نشست هم اندیشی معاونت خدمات شهری شهرداری خورموج با آتش نشانان شهر خورموج برگزار شد.

محمودی معاون خدمات شهری شهرداری خورموج در این نشست پس از شنیدن خواسته های آتش نشانان، از تلاش و ایثارگری های آنان در حوادث و حفاظت از اموال مردم تقدیر کرد و گفت: در شغل آتش نشانی که بسیار حساس و نیازمند عکس العمل سریع می باشد وقت شناسی بسیار حائز اهمیت است چه بسا که لحظه ای دیر رسیدن بر صحنه حادثه منجر به حوادثی گسترده تر شود.

معاون خدمات شهری شهرداری خورموج ادامه داد: در مواجهه با خطرات تنها افراد شجاع هستند که میتوانند با ایثار جان خود نسبت به نجات جان و اموال دیگران اقدام کنند و صفت شجاعت برای آتش نشانان یک نشان بسیار با ارزش است.

اصغر محمودی با برشمردن صفات نیکو برای آتش نشانان ابراز کرد: علاوه بر صفات ذکر شده ایثار، امانت داری و صبر از شاخص های یک آتش نشان است که آتش نشانان شهرداری خورموج همگی حائز این شاخص ها و صفات نیک هستند.

معاون شهردار خورموج پس از شنیدن خواسته های آتش نشانان گفت: نسبت به خواسته های شما تلاشگران، تمام همت خود را به کار میگیریم که برآورده شود.

در پایان این نشست، قرعه کشی اعزام ۴ نفر از آتش نشانان به مشهد مقدس انجام شد که با هزینه شهرداری به این سفر زیارتی و سیاحتی اعزام می گردند.

در این نشست که سه نفر از آتش نشانان که به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده بودند با اهداء کمک هزینه سفر مشهد مقدس توسط شهردار خورموج، همراه با خانواده خود به این سفر اعزام شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار