طی مراسمی؛

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج اقشار سپاه استان قم معرفی شد

حجت‌الاسلام علی شکوری به‌عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج اقشار سپاه استان قم معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام سید رضا عظیمی به‌عنوان مسئول سابق این دفتر تقدیر شد.
کد خبر: ۹۴۴۲۶۸۹
|
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج اقشار سپاه استان قم با حضور جمعی از مسئولان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه خداوند متعال نعمت‌های زمین را برای انسان آفریده است، اظهار کرد: انسان قرار است که با استفاده از این نعمت‌ها به سمت تعالی حرکت کند و به خداوند متعال نزدیک‌تر شود اما متاسفانه گاهی انسان فراوان ستم و نادانی می‌کند و از اصل خودش که بندگی خداوند متعال و معرفت پیدا کردن نسبت به خداوند است فاصله می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بشر آمده است تا شناخت پیدا کند، اضافه کرد: به فرموده امام علی(ع) انسان وظایفی دارد که باید مراقب باشد آن‌ها را ضایع نکند، خداوند متعال حد و مرزی را برای انسان تعیین کرده تا به تعالی برسد و باید مراقب باشیم تا از صراط مستقیم انحراف پیدا نکنیم.

اکبری با بیان اینکه انسان برای معرفت پیدا کردن نسبت به خداوند باید نسبت به خود معرفت پیدا کند، مطرح کرد: اگر به معرفت برسیم به عشق و محبت نسبت به خداوند متعال می‌رسیم و چالش‌های پیش‌روی زندگی ما و تاریکی‌ها رفع می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم خاطرنشان کرد: وقتی با مستکبران جهان روبرو شدیم خداوند متعال نیز به صورت ویژه از ما حمایت می‌کند و با این حمایت می‌توانیم به پیروزی برسیم.

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج اقشار سپاه استان قم معرفی شد

وی ادامه داد: اگر انسان در مسیر تبعیت الهی قرار گیرد خداوند متعال نیز انسان را ثابت قدم خواهد کرد و مقدمه آن باورپذیری است که اگر به این مقدمه برسیم به غیر از خداوند متعال به هیچ چیز دیگری فکر نخواهیم کرد.

اکبری با بیان اینکه سرانجام مؤمنان شهادت و سعادت است، عنوان کرد: مطرح کرد: امام خمینی(ره) خود را تابع امر خداوند قرار داد و مورد عنایت الهی قرار گرفت که توانست به همراهی مردم برسد و همه زیاده‌خواهان عام را رسوا کند و انقلاب ایشان زمینه‌ساز انقلاب ولی عصر(عج) خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ما باید برای سربازی انقلاب اسلامی آماده باشیم، عنوان کرد: اگر آرمان‌های انقلاب اسلامی را دنبال می‌کنیم می‌توانیم در مسیر زمینه‌سازی برای ظهور حرکت کنیم.

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج اقشار سپاه استان قم معرفی شد

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله حجت‌الاسلام سید رضا عظیمی، حجت‌الاسلام علی شکوری با حفظ سمت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان قم، به‌عنوان مسئول دفتر نمایندگی در بسیج اقشار سپاه استان قم معرفی شد.

انتهای پیام./ علی اصغر کرمانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار