خبرهای داغ:

تاکید فرماندار بر توجه به دغدغه‌ها در حوزه بهداشت و درمان شهرستان شاهرود

شاهرود_فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با تقدیر از کادر درمان در مدت شیوع ویروس کرونا بر توجه به دغدغه‌های مردم و کادر پزشکی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۴۲۶۸۸
|
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

تاکید فرماندار بر توجه به دغدغه‌ها در حوزه بهداشت و درمان شهرستان شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سالن پورسینا، با بیان اینکه در طول این دو سال اخیر که درگیر کرونا بودیم در حوزه بهداشت و درمان سخت گذشت، افزود: مجموعه بهداشت و درمان خدمت شایسته‌ای در این دوران انجام داد که بر خود واجب می‌دانیم به نمایندگی از مردم شایسته و قدرشناس شهرستان از زحمات شما تشکر کنم.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه از آغاز دولت سیزدهم تاکنون دو دستاورد بزرگ داشتیم، گفت: در صدر آن توجه ویژه دولت به سلامت مردم و تامین واکسن بوده است که چالشی بود، اما با توجه دولت در سلامت اقدام فوریتی و بموقع در تامین و تزریق واکسن انجام شد.
او به دومین دستاورد مهم دولت در پیام سازی پروژه اقتصادی دولت در عادلانه سازی یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: هر چند دغدغه‌ها و گرانی نیز دچار بازار شد، اما عادلانه کردن یارانه‌ها دغدغه مهمی در ایجاد قاچاق کالا و سایر مشکلات کشور بود که قشر ضعیف جامعه متحمل می‌شد و با برنامه دولت این مهم در حال انجام است.
جلالی با اشاره به نظام آموزش در دوران کرونا، اظهار کرد: نظام آموزش در این دوران دچار تغییراتی شد که بخشی از آن خوب بود و مدل‌های دیگر آموزشی، چون آموزش مجازی فرصتی را ایجاد کرد تا در این راستا نیز قدم برداریم.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه از زمانی که آموزش‌ها حضوری شد نقد‌هایی در نظام آموزشی در مدارس و دانشگاه وارد شد که باید جدی‌تر مراقبت کرد، گفت: با توجه به آموزش حضوری می‌بینیم مختصر آسیبی به آموزش‌ها وارد شده که باید جبران شود و توقعاتی است که جبران کاستی گذشته با تقاضا‌های روز هماهنگ و اجرا شود.
او با اشاره به مشکلات مجموعه بهداشت و درمان شهرستان و توقعات مردم و مجموعه کادر پزشکی و درمانی، افزود: در حوزه اجرا موضوعاتی مطرح می‌شود که باید مورد توجه و پاسخگو بود و خدمات مناسب و با کیفیت در شهرستان ارائه شود.
در این مراسم دکتر حسین شیبانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز گزارشی از اقدامات این دانشگاه پرداخته و خواستار توجه بیشتر به بخش بهداشت و درمان شهرستان شد.
در این آیین از اساتید دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در گرامیداشت مقام معلم و استاد و پانزدهمین جشنواره آموزشی استاد اخلاق آیت الله شهید مرتضی مطهری با حضور مسئولان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار