خبرهای داغ:

در جهاد تبیین باید چهره واقعی آمریکا را به جهان نشان داد/دین داری عامل وحدت

شاهرود_ معاونت سیاسی سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه باید در جهاد تبیین چهره واقعی آمریکا را به جهان نشان داد، گفت: دین داری عامل وحدت جهان اسلام و سدی در مقابل توطئه دشمنان است.
کد خبر: ۹۴۴۱۹۸۷
|
۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۸

در جهاد تبیین باید چهره واقعی آمریکا را به جهان نشان داد/دین داری عامل وحدتمهدی فرهنگ دوست در گفتگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: حقوق بشر آمریکایی یک دروغ بزرگ است و اگر نگاه کنیم مهمترین عامل فقر و بدبختی جهان سوم استعمارگری غرب و آمریکا است که موجب عقب ماندگی جهان سوم هستند.
او افزود: آنان با تحلیل‌ها و نظری پردازی خود عوامل درونی را موجب عقب ماندگی جهان سوم می‌دانند، اما وقتی توجه می‌کنیم عوامل فقر جهان سوم بدلیل غارت منابع زیرزمینی و کشاورزی و جنایات علیه ملت هاست.
این کارشناس مسائل سیاسی گفت: استکبار جهانی با چپاول ملت‌ها اقتصاد خود را پویا کردند و از این برای خود استفاده می‌کنند و در رسانه‌ها از کلمات حقوق بشر و صلح جهانی و آزادی استفاده می‌کنند و محافل حقوق بشری را ابزاری کردند برای اینکه مردم را از بیداری فکری دور کنند و همه چیز را به مشکلات داخلی گره می‌زنند.
او با تاکید بر اینکه حنای آن‌ها دیگر رنگی ندارد، اظهار کرد: جنایات آمریکا در بمباران اتمی هیروشیما ژاپن، مداخلات در کشور‌های مختلف مثل کره و ویتنام و پاناما و اشغال عراق و افغانستان و رسوایی‌های حقوق بشری و حمله نظامی به طبس و کودتا‌های متعدد و تجهیز و حمایت از صدام و زدن هواپیمای مسافربری و تحریم و تهدید و ترور دانشمندان ما نقض حقوق بشر هستند.
فرهنگ دوست با تاکید بر اینکه با این شعار‌ها کشور‌هایی مثل ایران را متهم و روایت عکس می‌کنند، گفت: امروز نیاز به جهاد تبیین است و چهره آمریکا پوشیده نیست و نخبگان آن‌ها هم فهمیدند و در آمریکا دمشکلات بسیاری است و کشور ماست که در مقابل آن‌ها ایستاده است.
معاونت سیاسی سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به سخن امام راحل که باید خدامحوری را جایگزین انسان محوری کرد، افزود: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی آنچه وحدت در کشور آفرید دین داری است و استکبار جهانی با دین مشکل دارد که منافع آن‌ها را از بین می‌برد.
او ادامه داد: هر جا جنگی است پای آمریکا در میان است، اما نظریه پردازی می‌کنند که نقض حقوق بشر در جهان سوم وجود دارد و چپاول کشور‌ها باعث قدرت و اقتدار آمریکا شده است.
فرهنگ دوست با بیان اینکه امام راحل در سخنی تاکید می‌کند، «تحریم تقصیر ما نیست و توطئه استکبار جهانی است»، گفت: مسئولین دارند تلاش می‌کنند تا مشکلات حل شود و باید چهره واقعی آمریکا را به جهان نشان دهیم و دین داری را به جهان عرضه کنیم تا جامعه جهانی را برای ظهور آماده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار