دیدار مسئولان بردسکن با دو خانواده شهید و ایثارگر عرصه مبارزه با مواد مخدر

فرماندار بردسکن گفت:امنیت و آرامش ایران اسلامی مرهون فداکاری افرادی است که در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خویش را نثار می کنند.
کد خبر: ۹۴۴۱۴۳۰
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶

 در گرامی داشت هفته مبارزه با مواد مخدر امام جمعه بردسکن به همراه فرماندار ، رئیس دادگستری، فرمانده انتظامی ، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی ، جانشین فرمانده سپاه ، بخشدار مرکزی ،رئیس بنیادشهید و مسئول یادمان های شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با خانواده جانباز 45 درصد مراد علی مرادیان و شهید ابراهیم کریمی از ایثارگران و شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر دیدار کردند.

 

 فرماندار بردسکن دراین دیدار با بیان اینکه امروز اقتدار ،عزت و توانمندی کشور ما مدیون خون شهداست افزود: امیدواریم که بتوانیم از رهروان واقعی این شهیدان عزیز باشیم.

 

دکتر علی دهقان زاده در این دیدار افزود: این عزیزان در دهه ۷۰ و ۸۰ و در زمان ناامنی های ناشی از جولان اشرار مسلح در منطقه، سینه خود را برای تامین امنیت و حفاظت از جان و مال و ناموس مردم سپر کردند واز جان خود گذشتند وبه درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند و اینک برماست که همواره یادو خاطره شهدا را گرامی بداریم.

 

وی افزود: امنیت و آرامش ایران اسلامی مرهون فداکاری افرادی است که در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خویش را نثار می کنند.

 

حجت الاسلام علی اصغر امینی امام جمعه بردسکن بر تداوم راه شهدا تاکید کرد و گفت: عمل کردن به وصایای شهدا می تواند به عنوان یک نقشه ،گویای راه و در مسیر خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات جامعه نقش بسزایی داشته باشد.

 

وی با تاکید بر ادامه راه شهیدان توسط مسئولان افزود: مدیران نباید از حضور در بین مردم هراسی داشته باشند بلکه حضور میدانی آنها در بطن جامعه و در بین هموطنان و شهروندان می تواند رضایت مندی مردم را نیز به دنبال داشته باشد.

امینی تصریح کرد : خانواده های معظم شهداء ، بزرگترین سرمایه های معنوی نظام و جامعه هستند و دیدار با آنان افزایش انگیزه مسئولان جهت خدمت به مردم را در پی خواهد داشت.

 

در این دیدار سرهنگ محمود مختاری فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن نیز با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و ایثارگران معزز عرصه مبارزه با مواد مخدر و خانواده های محترم آنان، نحوه شهادت ابراهیم کریمی را تشریح کرد و بیان داشت : شهید ابراهیم کریمی در ۲۸فروردین سال ۱۳۸۰ در منطقه ای معروف به “کلاته لسک بردسکن” در مبارزه مستقیم با اشرار و قاچاقچیان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد و از این شهید بزرگوار چهار فرزند به یادگار مانده است.

 

وی عنوان کرد: شهرستان بردسکن 14 شهید از خانواده بزرگ و خدوم فراجا دارد که شهیدان والا مقام”ابراهیم کریمی،حسن شایقی و محمدحسن رضانژاد” در مصاف مستقیم با اشرار و قاچاقچیان مسلح و در عرصه مبارزه با مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بردسکن به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

 

علی نخعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بردسکن هم از دیدار هفتگی مسئولان با خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و آزادگان دراین شهرستان خبرداد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در طول سال از تمامی خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان سرکشی ودلجویی و مورد تکریم قرار می گیرند. وی افزود: مراد علی مرادیان متولد یکم فروردین ماه سال 1344 است که در هفتم اردیبهشت ماه سال 81 با سمت رئیس پلیس وقت مبارزه با مواد مخدر شهرستان بردسکن، حین ردزنی کاروان اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در ارتفاعات طبق سر شهرستان بردسکن با این کاروان درگیر شد.

 

وی افزود: دراین درگیری بسیجی حسن شایقی و محمد حسن رضا نژاد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و مراد علی مرادیان نیز از ناحیه گردن ، گلو و شکم دچار مجروحیت شدید شد و به درجه جانبازی نائل آمد.

 

در حاشیه این دیدارها مراد علی مرادیان جانباز 45 درصد عرصه مبارزه با مواد مخدر از نحوه درگیری با اشرار مسلح و خلوص شهدای آن روز سخن گفت و همسر شهید ابراهیم کریمی نیز خاطراتی از همسر خود بیان کردند.

 

در پایان این دیدار ها از خانواده شهید ابراهیم کریمی و جانباز 45 درصد مراد علی مرادیان با اهدای لوح و کادو تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار