خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان رزن خبر داد

کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای احتکار شده در رزن

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان رزن از کشف مواد غذایی احتکار شده به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۹۲۹۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

سرهنگ مظاهر علیجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز با محوریت توسعه نظم و امنیت اقتصادی و همچنین مبارزه و پیشگیری از پدیده شوم احتکار و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی مواد غذایی احتکار شده در یکی از مناطق شهرستان رزن، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان، با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی و با همراهی کارشناس سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده اداره تعزیرات حکومتی به محل اعزام و در بازرسی از یک انبار، ۳۵۰ کیسه ۱۰ کیلویی برنج، ۴۳۵ کیلو روغن و ۶ هزار بسته پودر لباسشویی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن با اشاره به این که کارشناسان ارزش محموله مکشوفه در این عملیات را بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی در پایان گفت: از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار